ΣΕΕ: Οδηγός για το Ψηφιακό Marketing

Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) παρουσιάζει έναν Οδηγό Καλής
Πρακτικής για το Ψηφιακό Marketing με χρήσιμες πληροφορίες και
διευκρινίσεις σχετικά με την εφαρμογή των κανόνων δεοντολογίας στις
διαφημιστικές επικοινωνίες που αναπτύσσονται στο digital περιβάλλον.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα εργαλείο που δίνει απαντήσεις σε θέματα
που προκύπτουν εξαιτίας της ιδιαιτερότητας του digital έναντι των
παραδοσιακών τρόπων επικοινωνίας όπως, σε ποιο βαθμό ευθύνεται ο
διαφημιζόμενος για digital περιεχόμενο που σχετίζεται με τη μάρκα του,
ποιο είναι το digital περιεχόμενο που εμπίπτει στον έλεγχο του ΣΕΕ, πώς
εφαρμόζονται οι διατάξεις του ΕΚΔ-Ε στις digital ενέργειες επικοινωνίας
κ.αλ.
Ο Οδηγός αυτός είναι αποτέλεσμα εκτενούς διαβούλευσης που
πραγματοποιήθηκε από την EASA σε ευρωπαϊκό επίπεδο με φορείς
διαφημιζόμενων, διαφημιστικών εταιρειών, διαφημιστικών μέσων και με
εθνικούς φορείς αυτοδέσμευσης και υιοθετήθηκε πρόσφατα από το ΣΕΕ για να
βοηθήσει στην κατανόηση όσων ισχύουν, από πλευράς δεοντολογίας, στο
ψηφιακό marketing.