Το retail της νέας εποχής
Το retail της νέας εποχήςΟι νέες τάσεις της τεχνολογίας, όπως οι φορητές συσκευές, τα κοινωνικά δίκτυα, τα εξελιγμένα εργαλεία ανάλυσης και το cloud, και η νέα εποχή στο χώρο του λιανικού εμπορίου που σηματοδοτούν αυτές, αποτελούν τους κεντρικούς άξονες στην εκδήλωση με τίτλο «Retailing in the age of the empowered customer» που διοργανώνει η IBM Ελλάδος. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 18 Μαρτίου στο ξενοδοχείο Πεντελικόν (Αίθουσα Silver - 09:30 έως 13:45) και στο πλαίσιο αυτής, η διεθνής σύμβουλος της ΙΒΜ σε θέματα Retail, Yolanda Wang, από το Retail Center of Competence της IBM US αλλά και στελέχη της IBM Ελλάδος θα αναλύσουν τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε 14 χώρες με αποδέκτες 26.000 καταναλωτές.
ΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ
Η παρουσίαση βασίζεται σε τέσσερις άξονες:
■ Greater Expectations: Retailing in the age of the Omni-channel consumer
■ Know your customer. Grow your market share
■ Connect the dots between Advertising, Marketing and Merchandising
■ Is your Organization Mobile Ready?
Τα στελέχη που θα λάβουν μέρος στη συγκεκριμένη ημερίδα θα έχουν τη δυνατότητα να μάθουν πώς:
■ Να χρησιμοποιούν τεχνολογίες για το marketing σε συνδυασμό με τη χρήση εξελιγμένων εργαλείων ανάλυσης για να γνωρίσουν «σφαιρικά» τον πελάτη, να εντοπίσουν τάσεις πριν καν εμφανιστούν στην αγορά και να επιτύχουν υψηλή απόδοση στις επενδύσεις τους.
■ Να δημιουργήσουν υποστηρικτές του brand τους, να αυξήσουν την κερδοφορία και να δώσουν στην επιχείρησή τους ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
■ Να δημιουργήσουν μια εμπειρία αγορών που θα είναι ομοιόμορφη σε όλα τα κανάλια επαφής.
■ Να ευθυγραμμίσουν τη μηνυματοποίηση σε όλα τα σημεία επαφής με τον πελάτη και να προάγουν με αποτελεσματικότητα τις προωθητικές τους ενέργειες.
■ Να χρησιμοποιήσουν την επιχειρηματική ανάλυση ώστε να αποκομίσουν από τις συναλλαγές τους με τους καταναλωτές επιχειρηματική γνώση.
■ Να χρησιμοποιήσουν τα big data και εργαλεία επιχειρηματικής ανάλυσης ως ανταγωνιστικά όπλα.
■ Να εντοπίσουν τις τάσεις της αγοράς πριν από την εμφάνισή τους, ενσωματώνοντας την επιχειρηματική ανάλυση στον πυρήνα των διαδικασιών τους και να ισχυροποιήσουν το δεσμό των πελατών τους με το brand τους.
■ Να εμβαθύνουν τη σχέση τους με τον πελάτη και να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη ως προς το brand τους.
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Η προσέλευση των συμμετεχόντων ξεκινά στις 9:30, ενώ στις 10:00 ο Juan Castillo Amo, Software Group Manager, IBM Ελλάδος, θα απευθύνει χαιρετισμό. Η ομιλία της Yolanda Wang Global Business Services, IBM USA Retail Center of Competence θα ακολουθήσει στις 10:10 και θα διαρκέσει για μία περίπου ώρα. Η ομιλία -παρουσίαση της κας Wang έχει τίτλο «Greater Expectations: Retailing in the age of the omni-channel consumer». Στην ομιλία της η κα Wang θα παρουσιάσει πρόσφατη μελέτη του τομέα Institute for Business Value της ΙΒΜ η οποία εξέτασε το ενδιαφέρον των καταναλωτών σε καινοτομίες που αφορούν το κανάλι αγορών. Η συγκεκριμένη μελέτη συσχετίζοντας τάσεις από όλο τον κόσμο, ανέδειξε τις δυνατότητες που αναμένει πλέον ο καταναλωτής από τον retailer ώστε να αποφασίσει από «πού» και «πώς» θα αγοράσει.
Στις 11:10 θα ακολουθήσει ομιλία /παρουσίαση της Σοφίας Αργίτη, Business Analytis & Mobile Solutions Specialist, IBM Ελλάδος (Know your customers. Grow your marketshare) η οποία θα αναφερθεί στους τρόπους με τους οποίους μπορούμε σήμερα να σκιαγραφήσουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα για τον κάθε πελάτη ατομικά, αξιοποιώντας τα δημογραφικά στοιχεία, τις προτιμήσεις του, την ιστορία των συναλλαγών του και τις αλληλεπιδράσεις που έχει εντός των κοινωνικών δικτύων. Η κα Αργίτη θα αναφερθεί στο πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε προηγμένες μεθόδους επιχειρηματικής ανάλυσης για να αναγνωρίσουμε τους παράγοντες που επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά ώστε να εξατομικεύσουμε την αγοραστική εμπειρία του πελάτη, να αυξήσουμε τις πωλήσεις, τα περιθώρια κέρδους και τη φήμη της επωνυμίας μας.
Η ομιλία του Παντελή Ξανθούλη, Industry Solutions Sales Specialist, IBM Ελλάδος θα ξεκινήσει στις 12:10 και έχει τίτλο «Connect the dots between Advertising, Marketing and Merchandising». Ο κ. Ξανθούλης θα αναλύσει το πώς μπορούμε να απευθυνθούμε σε κάθε πελάτη με έγκαιρες, σχετικές με τις προτιμήσεις του και εξατομικευμένες προσφορές οι οποίες διοχετεύονται μέσω του καναλιού που προτιμά ο καθένας. Επίσης θα παρουσιάσει τρόπους με τους οποίους μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε τον προϋπολογισμό του marketing, έχοντας πλήρη ορατότητα τόσο στις καμπάνιες που βρίσκονται σε εξέλιξη όσο και σε αυτές που έχουν προγραμματιστεί, ενώ τέλος θα αναφερθεί σε τρόπους με τους οποίους μπορούμε να αναπτύξουμε αποτελεσματικές στρατηγικές τιμολόγησης σε όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του κάθε προϊόντος και να συντονίσουμε τις προωθητικές ενέργειες.
Στις 12:40 η κα Σοφία Αργίτη θα κλείσει τον κύκλο των ομιλιών με την παρουσίαση «Is your Organization Mobile Ready? Watch the Demo» μέσα από την οποία οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να διαπιστώσουν πως οι τεχνολογίες φορητών συσκευών, τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης και το cloud μπορούν να ενισχύσουν ένα brand.
H κα Βάλια Δεμέστιχα, Software Group Client Leader, IBM Ελλάδος, θα είναι συντονίστρια στο Q&A session που θα ολοκληρώσει την ημερίδα στις 13:20.
Ποιους αφορά η εκδήλωση
Η εκδήλωση απευθύνεται σε διευθυντικά στελέχη μεγάλων εταιρειών στα τμήματα Marketing, Retail, Commerce, Digital, Πληροφορικής και η συμμετοχή είναι δωρεάν. Οι ενδιαφερόμενοι για περισσότερες πληροφορίες μπορούν να επικοινωνούν με την Μαρία Τσόνου στο 210-7712400.
Το Who is Who των ομιλητών
Yolanda WANG
Η Yolanda Wang διαθέτει περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας και μία ευρεία γκάμα συνεργασιών με τους μεγαλύτερους retailers παγκοσμίως σε θέματα υλοποίησης επιχειρηματικής στρατηγικής μέσω προγραμμάτων μετασχηματισμού των επιχειρήσεων με άξονα τις τεχνολογικές εξελίξεις. Η πείρα της καλύπτει τους τομείς των βέλτιστων πρακτικών για την εμπειρία του πελάτη, της διαχείρισης των σχέσεων, των διακαναλικών συνεργασιών και το ψηφιακό εμπόριο, καθώς και προηγμένα analytics για λογαριασμό των πελατών. Διαθέτει εμπεριστατωμένη και επί του πρακτέου γνώση για το λιανεμπόριο στην Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία και την τεχνογνωσία για λύσεις που επιτρέπουν στους πελάτες να προσφέρουν αυθεντική και πρωτοποριακή brand εμπειρία. Η Yolanda είναι τακτικός συνεργάτης σε έρευνες της IBM και ομιλητής σε συνέδρια του κλάδου του λιανεμπορίου. Κατέχει Β.Α. από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ και σήμερα κατοικεί στο Σαν Φρανσίσκο.
Παντελής Ξανθούλης
Ο Παντελής Ξανθούλης είναι επικεφαλής του τομέα προώθησης επιχειρησιακών λύσεων λογισμικού «Business Analytics, Collaboration and Industry Solutions» της εταιρείας ΙΒΜ, με έδρα την Αθήνα. Εργάζεται στην ΙΒΜ από το 2007 ως υπεύθυνος προώθησης λύσεων λογισμικού στην περιοχή των Collaboration Solutions. Τα τελευταία χρόνια είναι υπό την ευθύνη και την επίβλεψή του όλο το χαρτοφυλάκιο λύσεων «Business Analytics, Collaboration and Industry Solutions» της IBM, και η προώθησή του στην Ελλάδα και την Κύπρο. Ο Π. Ξανθούλης είναι κάτοχος πτυχίου Πληροφορικής και του μεταπτυχιακού Πληροφοριακών Συστημάτων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Σοφία Αργίτη
H Σοφία Αργίτη είναι επικεφαλής του τομέα προώθησης επιχειρησιακών λύσεων και προϊόντων λογισμικού «Business Analytics» της εταιρείας ΙΒΜ, με έδρα την Αθήνα. Ξεκίνησε τη συνεργασία της με την ΙΒΜ το 2011 ως τεχνικός προώθησης λύσεων λογισμικού Business Analytics. Πρόσφατα ανέλαβε την εποπτεία του κλάδου Business Analytics και είναι υπεύθυνη για τις λύσεις που προσφέρει η IBM στην Ελλάδα και την Κύπρο. Κύρια αποστολή της είναι να θεσπίσει ως απαραίτητη την υιοθέτηση προηγμένων τεχνικών Business Analytics στις καθημερινές πρακτικές των επιχειρήσεων, μέσα από την προώθηση τεχνολογιών, έξυπνων λύσεων και διαδικασιών μετασχηματισμού. Η Σοφία Αργίτη είναι απόφοιτος του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.