
Kορονοϊός: Κυρίαρχο το αίσθημα ανασφάλειας/ανησυχίας στους καταναλωτές
Tι δείχνει ερευνα του Pockee για μια σειρά θεμάτων καταναλωτικής συμπεριφοράς αυτή την περίοδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTι δείχνει ερευνα του Pockee για μια σειρά θεμάτων καταναλωτικής συμπεριφοράς αυτή την περίοδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γιώργος Κοντάκος αναλαμβάνει τη θέση Γενικού Διευθυντή στον Κλάδο Προϊόντων Ευρείας Διανομής στην Ιταλία. Ο Πάνης Κοροπούλης στην θέση του στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα ΄΄Όπως της γιαγιάς μας’’
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοένα και περισσότεροι Έλληνες πιστεύουν ότι η χώρα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόγραμμα προώθησης Π.Ο.Π. και Π.Γ.Ε. από τον Σύνδεσμο Εξαγωγέων Κρήτης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΉδη πάνω από 185.000 καταναλωτές χρησιμοποιούν την κάρτα για τις αγορές τους σε φυσική ή ηλεκτρονική μορφή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Τάκης Κουβάτσος, Business Executive Officer, και η Όλγα Καρπούζου, Senior Brand Manager της CPW Ελλάς Α.Ε. (Nestlé Cereals), μίλησαν στο adbusiness για τη διαχρονική επιτυχία της μάρκας Fitness στην ελληνική αγορά και τη στρατηγική επικοινωνίας και marketing που έχει συντελέσει σε αυτήν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα gadgets της με τις υψηλότερες πωλήσεις κατά τη διάρκεια των εορτών συμπεριλαμβάνονται το Echo Dot, το Fire TV Stick και το Echo Show 5
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την προώθηση καλαθιού φρούτων στις αγορές της Ελλάδας, της Γερμανίας και της Πολωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα περιλαμβάνει δεδομένα της επίδοσης τόσο των φυσικών όσο και των ηλεκτρονικών καταστημάτων Supermarkets
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΕΟΣ Σάμου πραγματοποιεί πολλαπλασιαστικές δράσεις προώθησης των κρασιών του στη Γερμανία την περίοδο των Χριστουγέννων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα αυτοκίνητο Peugeot 208, ένα scooter Piaggio 125cc και περισσότερες από 2000 δωροεπιταγές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory