Adus: Νέος co-CEO o Κωνσταντίνος Φρουζής
Πλάνο άμεσης επέκτασης εκτός συνόρων και υπερδιπλασιασμού πελατών στην επόμενη τριετία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλάνο άμεσης επέκτασης εκτός συνόρων και υπερδιπλασιασμού πελατών στην επόμενη τριετία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα εμπορική της δομή ανακοίνωσε η εταιρεία Παπαστράτος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Γλυφάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι καταναλωτές αναζητούν όλο και περισσότερες εμπειρίες πολυτέλειας. Αυτό που θα προσδιορίσει τους κερδισμένους θα είναι η ανθεκτικότητα, η συνάφεια και η ανανέωση, χαρακτηριστικά που θα τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν τις αυξανόμενες αναταράξεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα μελέτη δίνει πληροφορίες σχετικά με τις προθέσεις των καταναλωτών για αγορές στην Black Friday
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρά το γεγονός ότι οι έμποροι λιανικής σε όλο τον κόσμο παρέμειναν σταθεροί στις εκπτώσεις το τρίτο τρίμηνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αύξηση του κόστους ζωής παγκοσμίως απομακρύνει τους καταναλωτές από τα brands
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε +21% «έτρεξε» το πρώτο εξάμηνο για την εταιρεία, που έχει «στα σκαριά» πολλά νέα σχέδια και κινήσεις, προκειμένου να κατορθώσει να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εποχή για την Ιστορική Εταιρεία Αναψυκτικών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜειώνεται η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις εταιρείες λιανικής και καταναλωτικών προϊόντων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαράλληλα, ο Cristiano Alocci αναλαμβάνει καθήκοντα Chief Business Operations Officer στον όμιλο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory