
Europcar: Απαντάει στις ανάγκες των πελατών
Για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Europcar έναντι του ανταγωνισμού και τα χαρακτηριστικά του εταιρικού της στόλου, μίλησε στο RetailBusiness o Network Manager, Φίλιππος Λιόσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Europcar έναντι του ανταγωνισμού και τα χαρακτηριστικά του εταιρικού της στόλου, μίλησε στο RetailBusiness o Network Manager, Φίλιππος Λιόσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Praktiker Hellas γιορτάζει 20 χρόνια «επιτυχούς πορείας» στην εγχώρια αγορά και ο διευθυντής Marketing, Κωνσταντίνος Σταματάκης, κάνει μια αναδρομή αυτής της πορείας στο Retail Business.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ενημερωμένες κάβες & εστιατόρια βρίσκεταί από τις 17 Νοεμβρίου το ερυθρό κρασί Beaujolais Nouveau, που εισάγει στην Ελλάδα η ΓΕΝΚΑ Εμπορική, σε συνεργασία με τον βασιλιά του Beaujolais Nouveau, Georges Duboeuf.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πολύ σημαντική πρωτοβουλία ανέλαβε η εταιρεία Carouzos ενόψει Χριστουγέννων, παροτρύνοντας τους πολίτες να δώσουν σε συνανθρώπους τους που έχουν ανάγκη, ενδύματα που δεν χρειάζονται!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα -και τελική- παράταση μέχρι την Τετάρτη 23 Νοεμβρίου λαμβάνει η διαδικασία ψηφοφορίας για τα RETAILBUSINESS AWARDS, που και φέτος θα επιβραβεύσουν πρωταγωνιστές του ελληνικού επιχειρείν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέχρι την Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου, παρατείνεται η διαδικασία ψηφοφορίας (σφραγίδα ταχυδρομείου) για τα RETAILBUSINESS AWARDS, που διοργανώνουν η DIRECTION και το περιοδικό RETAILBUSINESS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη θέση του διευθύνοντα συμβούλου-γενικού διευθυντή της BrandsGalaxy ανέλαβε ο Marco Struecker, που διατηρεί παράλληλα τα καθήκοντά του ως γενικός διευθυντής του Αntenna Internet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρωτοβουλία δημιουργίας της διαδικτυακής πύλης εξαγωγών \"TradePlanet\" ανέλαβε η Eurobank EFG, σε συνεργασία με τους τρεις βασικούς εξαγωγικούς φορείς της χώρας ΠΣΕ, ΣΕΒΕ, ΣΕΚ και με την υποστήριξη του ΣΕΒ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH διοικητική συγχώνευση των Goody\'s και Everest, είχε σαν συνέπεια την επιλογή του Θανάση Παπανικολάου για την κάλυψη της θέσης του διευθύνοντος συμβούλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίγο πριν την πραγματοποίηση της εσπερίδας του ΕΣΒΕΠ για τα Επωνυμα Προϊόντα, ο Νίκος Καραγεωργίου μιλάει για τις προκλήσεις που παρουσιάζονται στο marketing του συγκεκριμένου τομέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον 26ο Κοινωνικό της Απολογισμό εξέδωσε η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, η οποιά παραμένει πιστή στη δέσμευσή της στην αειφόρο ανάπτυξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοινώθηκε η Short List με τις υποψηφιότητες για την 10η Διοργάνωση των RETAILBUSINESS AWARDS, που διοργανώνει η DIRECTION και το περιοδικό RETAILBUSINESS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory