
Proderm: Είσοδος στα μωρομάντηλα
Στην αγορά των μωρομάντηλων εισέρχεται δυναμικά η Proderm, με το λανσάρισμα 3 τύπων για 2 ηλικιακές φάσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην αγορά των μωρομάντηλων εισέρχεται δυναμικά η Proderm, με το λανσάρισμα 3 τύπων για 2 ηλικιακές φάσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη σύσταση του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου προχώρησαν 22 ελληνικοί οργανισμοί, αποτελώντας στο εξής το εθνικό όργανο για τον ταχύτατα αναπτυσσόμενο κλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο βάρος στην προώθηση ελληνικών προϊόντων και ντόπιων παραγωγών ρίχνει η Carrefour Μαρινόπουλος, μέσω ενός προγράμματος χαρτογράφησης της εγχώριας παραγωγής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΨήφο εμπιστοσύνης από τους Έλληνες καταναλωτές έλαβε για 6η συνεχή χρονιά η αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών Κωτσόβολος, στην έρευνα Famous Brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην εκλογή του Gareth Ackerman, του chairman μίας από τις μεγαλύτερες αλυσίδες retail της Αφρικής (Pick n Pay), προχώρησε το Consumer Goods Forum για να αποτελέσει τον νέο co-chair.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αισιοδοξία αντιμετωπίζει το μέλλον η EΛΑΪΣ Unilever στηριζόμενη στις θετικές επιδόσεις που κατέγραψε το 2011 και στο επενδυτικό και αναπτυξιακό πλάνο, που υλοποιεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡιζική ανατροπή στην σχέση συνεργασίας μεταξύ Carrefour και ομίλου Μαρινόπουλου, καθώς η γαλλική εταιρεία πούλησε το ποσοστό της στην κοινοπραξία Carrefour Μαρινόπουλος στον ελληνικό Όμιλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκάθαρη θέση κατά των δημοσιευμάτων που θέλουν τη Diageo να αναθεωρεί την παρουσία της στην Ελλάδα, πήρε μέσω ανακοίνωσης η Diageo Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη διεθνή πιστοποίηση για οικολογικά κτίρια, Breeam, απέκτησε το AB Green Store της ΑΒ Βασιλόπουλος, αποτελώντας επίσημα το πρώτο πράσινο ελληνικό κτίριο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην αγορά του μηλίτη δραστηριοποιείται από φέτος η Μύθος Ζυθοποιία, καθώς σε συνεργασία με το C&C Group PLC, ανέλαβε την αποκλειστική διανομή του Ιρλανδικού μηλίτη Magners.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική αύξηση παρουσιάζει η ευρωπαϊκή αγορά των online πωλήσεων τα τελευταία χρόνια, με την Ελλάδα να αποτελεί, δυστυχώς, εξαίρεση...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην κατηγορία της Βρεφικής/Παιδικής Διατροφής & Φροντίδας, παρουσιάζει η έκδοση της Direction, \"Παιδί: Διατροφή και Φροντίδα\", χορηγός της οποίας είναι η Nestlé.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory