
Τα My Market και στο Facebook!
Το δικό τους παρόν στον κόσμο των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης δίνουν τα My Market, εγκαινιάζοντας τη σελίδα τους στο Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δικό τους παρόν στον κόσμο των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης δίνουν τα My Market, εγκαινιάζοντας τη σελίδα τους στο Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο νέες εφαρμογές για συσκευές Windows Phone, παρουσίασε η Κωτσόβολος, επιτρέποντας στους καταναλωτές να ενημερώνονται άμεσα, όπου κι αν βρίσκονται!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην «Εβδομάδα Δωρεάν Γονικού Ελέγχου H/Y» πραγματοποιεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα η αλυσίδα Κωτσόβολος, προάγοντας την ορθή χρήση του Διαδικτύου από τα παιδιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη δεύτερη δεκαετία της πορείας τους στην εγχώρια αγορά μπαίνουν τα RETAILBUSINESS AWARDS, με την υποβολή συμμετοχών για την φετινή διοργάνωση να έχει ήδη ξεκινήσει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντοχές στην ύφεση και την δύσκολη οικονομική συγκυρία παρουσιάζει η αγορά των σουπερμάρκετ, σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει η Direction Business Reports.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην επόμενη φάση των European Business Awards ως National Finalist, προκρίθηκε η εταιρεία Διαμαντής Μασούτης Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Melina May Α.Ε., η οποία ανήκει στον όμιλο Prooptiki Holdings, εκπροσωπεί πλέον στην Ελλάδα και την Κύπρο την εταιρεία La Redoute.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα από τα νέα μέλη του GRECA (Greek e-Commerce Association), αποτελεί η Κωτσόβολος, μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα σε εορταστικό κλίμα, εγκαινιάστηκε στις 6 Ιουλίου το τρίτο νέο κατάστημα της Διαμαντής Μασούτης για το 2012, που βρίσκεται στη Νέα Πέραμο Καβάλας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκπτώσεις που φτάνουν στο -30% σε όλα της τα προϊόντα, πραγματοποιεί το φετινό καλοκαίρι η Skouropoulos, χωρίς να υστερεί σε ποιότητα και design.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνεργασία της με το \"Μπορούμε\" εγκαινίασε η ΙΚΕΑ, δημιουργώντας ένα φιλόξενο \"Σπίτι\" για όλους τους φίλους, τις φίλες και τους εθελοντές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι καλοκαιρινές εκπτώσεις ανοίγουν για την Κωτσόβολος, με μια γνώριμη και αγαπημένη διαφημιστική καμπάνια, αλλά και με νέες χαμηλές τιμές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory