
Επιταγή εισόδου στην αγορά εργασίας
Το νέο πρόγραμμα του υπουργείου Εργασίας μπορεί να ωφελήσει σημαντικά τόσο τους νέους ανέργους όσο και τις επιχειρήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο πρόγραμμα του υπουργείου Εργασίας μπορεί να ωφελήσει σημαντικά τόσο τους νέους ανέργους όσο και τις επιχειρήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ριζική ανακαίνιση του τρίτου σε σειρά υπερμάρκετ Carrefour στο εμπορικό κέντρο Avenue, προχώρησε η Μαρινόπουλος Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια νέα κατηγορία προϊόντων, τα καπνικά, εισέρχεται η Μαρινόπουλος, βασιζόμενη στις πρόσφατες αλλαγές περί απελευθέρωσης επιμέρους αγορών του λιανεμπορίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ FrieslandCampina Hellas κέρδισε το βραβείο \"Pressious Εργασίας της Χρονιάς\" για το 2012, που απένειμαν εκπρόσωποι της εκτυπωτικής εταιρείας PressiousArvanitidis.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις εργασίες της δεύτερης ημέρας του 17ου συνεδρίου του Economist, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, πήρε μέρος ο Διευθύνων Σύμβουλος της Μαρινόπουλος, Jerome Loubere.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι δυο νέοι πρόεδροι του ECR Hellas, Νίκος Βερόπουλος και Σπύρος Τρύφωνας, μίλησαν στο Retail Business για την εικόνα της αγοράς και το ρόλο του φορέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δίκτυο καταστημάτων της επεκτείνει η αλυσίδα INTERSPORT, με το άνοιγμα δυο νέων στη Δυτική Ελλάδα, σε Κέρκυρα και Ιωάννινα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συμφωνία για τη συγχώνευση των εταιρειών τους κατέληξαν τα Διοικητικά Συμβούλια της Σελόντα ΑΕ και της Δίας Ιχθυοκαλλιέργειες ΑΒΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην είσοδό της στην αγορά του συσκευασμένου ψωμιού ανακοίνωσε η Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε., με την κυκλοφορία των προϊόντων να προσδιορίζεται στα μέσα Απριλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαρινόπουλος & Κωτσόβολος προχώρησαν σε στρατηγική συνεργασία για τη δημιουργία τριών shop-in-shop σημείων πώλησης της Κωτσόβολος σε ισάριθμα καταστήματα Carrefour της Αττικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧαμηλότερες ήταν οι τιμές στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ το πρώτο δίμηνο του 2013 σε σχέση με το 2012, σύμφωα με την έκθεση του ΙΕΛΚΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε νέα στρατηγική συμφωνία προχώρησε ο Όμιλος Vivartia για την ανάπτυξη των αλυσίδων Goody’s και Flocafe στην αγορά της Λιβύης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory