
SATO: Εγκρίθηκε το σχέδιο εξυγίανσης
Σε τροχιά οριστικής εξυγίανσης ανακοίνωσε ότι εισέρχεται η SATO, καθώς το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών ενέκρινε το σχετικό σχέδιο που είχε υποβάλει η εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε τροχιά οριστικής εξυγίανσης ανακοίνωσε ότι εισέρχεται η SATO, καθώς το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών ενέκρινε το σχετικό σχέδιο που είχε υποβάλει η εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με νέα ενημέρωση, η Nutriart ξεκαθάρισε πως η καθυστέρηση στην υλοποίηση της χρηματοοικονομικής αναδιάρθρωσης ήταν η αιτία που οδήγησε στην υποβολή της αίτησης πτώχευσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερες από 4.300 παραγγελίες διεκπεραίωσε τους πέντε πρώτους μήνες λειτουργίας του το Caremarket.gr, το διαδικτυακό κατάστημα της Μαρινόπουλος ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔίνοντας ένα μήνυμα αισιοδοξίας αναφορικά με την κατάσταση την Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 20 Ιουνίου το 10ο Συνέδριο του ECR Hellas με τίτλο «Ο Μαραθώνιος προς την Ανάκαμψη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο κύκλο επενδύσεων, με επίκεντρο την αγορά του cash & carry, υλοποιεί η Μαρινόπουλος, επεκτείνοντας τις πωλήσεις της προς εμπόρους, ελεύθερους επαγγελματίες, μαζική εστίαση, ξενοδοχεία και catering.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ καθηγητής Μιχάλης Μπουρλάκης μίλησε στο RetailBusiness για τη νέα πραγματικότητα που καλούνται να διαχειριστούν οι επιχειρήσεις από το χώρο του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας των FMCG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory