
Interactive αγορές στη στιγμή από την H&M
Τηλεοπτικό σποτ του σουηδικού retailer, στο περιθώριο του Super Bowl, θα επιτρέπει στους τηλεθεατές να αγοράζουν προϊόντα άμεσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤηλεοπτικό σποτ του σουηδικού retailer, στο περιθώριο του Super Bowl, θα επιτρέπει στους τηλεθεατές να αγοράζουν προϊόντα άμεσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην αλυσίδα Σκλαβενίτης και στον επικεφαλής της Μαρινόπουλος ΑΕ οι κορυφαίες διακρίσεις του θεσμού φέτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποψε 16 Δεκεμβρίου 2013, στο Metropolitan Expo, η Τελετή Απονομής των LIGHTHOUSE RETAILBUSINESS AWARDS 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαρινόπουλος και Κωτσόβολος συνεργάζονται και κάνουν «μαγικά» τα Χριστούγεννα για τους πελάτες τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους νικητές του Προγράμματος Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος βράβευσε η Μαρινόπουλος, σε εκδήλωσε που έλαβε χώρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον 3ο Απολογισμό Βιώσιμης & Υπεύθυνης Ανάπτυξης παρουσίασε η Μαρινόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέχρι την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου παρατείνεται η ψηφοφορία για τη φετινή διοργάνωση των Lighthouse RETAILBUSINESS AWARDS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις φετινές γιορτές όλα τα δώρα είναι ακόμα πιο προσιτά, χάρη στον Κωτσόβολο που προσφέρει άτοκες δόσεις σε όλα του τα προϊόντα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέχρι την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου παρατείνεται η ψηφοφορία για τη φετινή διοργάνωση των Lighthouse RETAILBUSINESS AWARDS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤραπέζι σε 3.000 άπορες οικογένειες σε όλη την Ελλάδα στρώνει και τα φετινά Χριστούγεννα η ΑΒ Βασιλόπουλος σε συνεργασία με τη Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «Μπορούμε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lighthouse στηρίζει τα Retail Business Awards 2013, τον πιο σημαντικό και καταξιωμένο θεσμό για το Λιανεμπόριο και την Βιομηχανία στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Κωτσόβολος κατέκτησε για 7η συνεχή χρονιά την πρώτη θέση ως η μάρκα με τη χρυσή φήμη, ύστερα από έρευνα που διεξήγαγε η Wizzard-Insights Strategists.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory