
Νέα καθήκοντα για Τσεμπερούλη σε Μαρινόπουλο
Ο μέχρι πρότινος Marketing Director της εταιρείας, Θοδωρής Τσεμπερούλης, μετακινήθηκε σε άλλη θέση, με ευθύνη σε Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ μέχρι πρότινος Marketing Director της εταιρείας, Θοδωρής Τσεμπερούλης, μετακινήθηκε σε άλλη θέση, με ευθύνη σε Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμπεράσματα και για άλλους εμπορευόμενους, από τις πρακτικές του κλάδου του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο την ολοκληρωμένη κάλυψη των τηλεπικοινωνιακών της αναγκών, η Migato ξεκινά συνεργασία με τη Forthnet, υλοποιώντας την υπηρεσία MPLS Professional σε όλα τα σημεία λιανικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη μεταβίβασή της στην καναδική Fairfax Financial Holdings Limited ανακοίνωσε η Praktiker Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία με τη SARMED ξεκινά η ComVest, με στόχο να ενισχύσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες στο χώρο του retail promotion.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο λιανεμπόριο στην εποχή της τεχνολογίας και του ενδυναμωμένου καταναλωτή θα είναι ο βασικός άξονας της εκδήλωσης που διοργανώνει η ΙΒΜ στις 18 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Γάλλοι ποδηλάτες Basile Pottier και Simon Poniard, μετά τα Ιωάννινα, έκαναν στάση στη Θεσσαλονίκη και στο Carrefour Μακεδονία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Carrefour υποστηρίζει το ταξίδι των δυο Γάλλων ποδηλατών Basile Pottier και Simon Poniard από το Παρίσι στο Πεκίνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα ελληνική weiss μπύρα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, που ονομάζεται FIX Royale, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη φετινή HO.RE.CA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Κωτσόβολος ανακοίνωσε την ανάθεση καθηκόντων Διευθυντή Marketing και Customer Management στον Κώστα Σταματάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ αμερικανικός κολοσσός αποτελεί τον κορυφαίο retailer διεθνώς σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Deloitte για τους 250 μεγαλύτερους λιανέμπορους σε παγκόσμιο επίπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατάστημα Triumph άνοιξε στο ισόγειο του Εμπορικού Κέντρου AVENUE, με το οποίο αποδεικνύεται η σταθερότητα της πορείας του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory