
Μεγάλη γιορτή για τα 40 Χρόνια Μασούτης
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η εορταστική εκδήλωση που διοργάνωσε η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. την Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου, στην παραλία Θεσσαλονίκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η εορταστική εκδήλωση που διοργάνωσε η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. την Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου, στην παραλία Θεσσαλονίκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Brandexcel σχεδίασε τη συνολική ανάπτυξη environmental/retail branding για τα καταστήματα Praktiker.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αντηλιακή περιποίηση του Solène, ανανεώνεται με τη σειρά Dry Touch, που προσφέρει υψηλή προστασία και άμεση απορρόφηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΒ λανσάρει την εμπειρία των Games σε όλα τα AB Touchpoints με την πλατφόρμα Gamification της MPASS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπερατλαντικό Ταξίδι μέσα από τη νέα συλλογή Tommy Hilfiger Fall / Winter 2016...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟφειλές σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, έδρας, δραστηριότητας και κλάδου…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα αποτελέσματα της έρευνας με τίτλο "Shoppers' attitude & behaviour in 2016", που πραγματοποίησαν η εταιρεία Exceed Consulting σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, παρουσίασε το ECR Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την τεχνική και μοντέρνα αθλητική συλλογή For Every Victory, η Η&Μ γιορτάζει τη δύναμη της προσωπικής νίκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ένα ακόμη νέο κανάλι social media, η Lidl αποκτά τη δυνατότητα να μοιραστεί με όλους τους φίλους της στιγμιότυπα σε πραγματικό χρόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο προϊόν διατίθεται στα φαρμακεία σε αναβράζουσα μορφή με γεύση πορτοκάλι, για εύκολη χρήση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερος εξοπλισμός για την BMW Σειρά 1, BMW Σειρά 2 Active Tourer και BMW Σειρά 3.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTι αναφέρει η εταιρεία για την αυθεντικότητα του προϊόντος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory