
Coty: Make-Up Ambassador η Ρούλα Σταματοπούλου
Η Coty ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με την καταξιωμένη make-up artist Ρούλα Σταματοπούλου ως τη νέα Make-Up Ambassador για μια σειρά από brands
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Coty ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με την καταξιωμένη make-up artist Ρούλα Σταματοπούλου ως τη νέα Make-Up Ambassador για μια σειρά από brands
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 2017 η Mister Baker αποφάσισε να επενδύσει περαιτέρω στην αναβάθμιση του concept για τους πελάτες με το βλέμμα στο 2025.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αντιπροσώπευση του θεσμού Voted Product of the Year αναλαμβάνει για την ελληνική αγορά η Direction με την πρώτη διοργάνωση να ξεκινά άμεσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτό το καλοκαίρι, η Coca-Cola προσκαλεί το κοινό της να ζήσει μία ξεχωριστή εμπειρία απόλαυσης και διασκέδασης στο νησί της Κρήτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMία καινούρια κατηγορία ανοίγει για ακόμα μία φορά, η σειρά Εν Ελλάδι της CRETA FARMS με τη δημιουργία του μοναδικού χοιρινού στον κόσμο που τρέφεται με εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίσημη παρουσίαση του LG MULTI V 5, της νέας εποχής στα επαγγελματικά συστήματα ψύξης – θέρμανσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH IRI Hellas ανακοίνωσε το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας Promo Monitor στους Μεγάλους Λιανέμπορους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Παναθηναϊκός είναι η πρώτη ποδοσφαιρική ομάδα που λανσάρει στην ελληνική αθλητική αγορά ένδυσης το νέο κόνσεπτ «STREET STYLE Collection».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Συνταγματάρχης Sanders έκανε ένα δώρο σε όλους του λάτρεις του τηγανητού κοτόπουλου, που ξετρελαίνει τον κόσμο από το 1939!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο κατάστημα της COSMOTE στο The Mall Athens, ένα κατάστημα πρότυπο, άνοιξε τις πόρτες του για να προσφέρει στο κοινό μία συναρπαστική ψηφιακή εμπειρία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλλαγή επωνυμίας για την αλυσίδα που παρουσιάζει και τρία νέα τηλεοπτικά spot
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποτέλεσμα συνεργασίας με επώνυμους οίκους του εξωτερικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory