
Νέο Flex5: Η πιο προηγμένη τεχνολογία ξυρίσματος της BIC
Tο νέο καινοτόμο ξυράφι συνδυάζει μοντέρνα αισθητική και υψηλή απόδοση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο νέο καινοτόμο ξυράφι συνδυάζει μοντέρνα αισθητική και υψηλή απόδοση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙδιαίτερα ευαισθητοποιημένοι απέναντι στα παιδιά είναι η εταιρία Διαμαντής Μασούτης ΑΕ και η οικογένεια Μασούτη.
Η συνεργασία της MIGATO με τη Βίκυ Καγιά έρχεται σε μια εποχή ανανέωσης για το brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπέροχα notebooks, που παράγονται στην Ελλάδα και έχουν φτάσει σε 31 χώρες σε όλο τον κόσμο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜας συστήνουν στις συναρπαστικές ποικιλίες του αυθεντικού τσίπουρου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Τελετή Απονομής των «50 Xρόνια ΠΛΑΙΣΙΟ - RetailBusiness Awards 2019» θα πραγματοποιηθεί στο Μέγαρο Μουσικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ50 Xρόνια ΠΛΑΙΣΙΟ - RetailBusiness Awards 2019
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα επικοινωνία με κεντρικό μήνυμα «νέα συσκευασία…. ποιότητα ολοφάνερη»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο rebranding σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την Globus BC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥλοποιήθηκε αποκλειστικά το branded content filler «Novacinema Προτάσεις από τον Μασούτη»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 3ο Συνέδριο της Ναυτεμπορικής για τα Καταναλωτικά Αγαθά και το Λιανεμπόριο έχει θεματολογία αφιερωμένη σε όλα όσα συντελούν σε μια ολιστική αναδιαμόρφωση της αγοράς του λιανεμπορίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά γύρος από χοιρινό ειδικής ελληνικής εκτροφής στην κατάψυξη του οργανωμένου λιανεμπορίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory