
Διάκριση για τα νέα σνακ Nestlé FITNESS Toasties
Τα FITNESS Toasties της Nestlé αποτελούν ιδανική επιλογή καθώς παρασκευάζονται από 4 είδη δημητριακών ολικής άλεσης όπως βρώμη, σιτάρι, ρύζι και καλαμπόκι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα FITNESS Toasties της Nestlé αποτελούν ιδανική επιλογή καθώς παρασκευάζονται από 4 είδη δημητριακών ολικής άλεσης όπως βρώμη, σιτάρι, ρύζι και καλαμπόκι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνταγή για την απόλαυση μιας ΙΟΝ Φουντουκιού ξεκινάει από την πολύ προσεκτική επιλογή των φουντουκιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο «Μπορούμε» και η ΑΒ Βασιλόπουλος μαζί σε μια πρωτοβουλία ευθύνης για την Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα τριήμερο φεστιβάλ στο κατάστημα του μέλλοντος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ απάντησή τους στην ανακοίνωση του υπουργείου αναφορικά με την εξώδική διαμαρτυρία τους σχετικά με την επικοινωνιακή στρατηγική της Coca Cola
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤαξίδι γνωριμίας με τα αυθεντικά προϊόντα ΠΟΠ οίνοι Σάμου & ΠΟΠ γραβιέρα Νάξου ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ολοκληρώνει το 2020 την 4η γραμμή παραγωγής για γυάλινη φιάλη και ανθρακούχο νερό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα concepts σε προϊόντα και κατηγορίες, εξέλιξη του προγράμματος πιστότητας, εξελιγμένες τεχνολογικές εφαρμογές και υπεύθυνες δεσμεύσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜοναδικές vegan σειρές προϊόντων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσφορές έως και 50% έκπτωση στις μάρκες Dixan, Persil, Neomat, Bref, Color Catcher και Vapona
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lidl Ελλάς προσέφερε επιπλέον 100.000 μερίδες φαγητού στην ΜΚΟ «Μπορούμε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφορμή στάθηκε η είσοδος του brand στην κατηγορία των δημητριακών με το HEMO Granola
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory