Καμπάνια των S/M για τα ελληνικά προϊόντα
Καμπάνια των S/M για τα ελληνικά προϊόνταΣε ανακοίνωσή της, η Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδος αναφέρει ότι τα περισσότερα μεγάλα σούπερ μάρκετ δέχτηκαν το αίτημα να στηρίξουν ενεργά τον αγώνα για την προτίμηση των ελληνικών προϊόντων. Συγκεκριμένα, τα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, Σκλαβενίτης, My Market, Βερόπουλος, Θανόπουλος, Γαλαξίας, Χαλκιαδάκης θα εκτυπώσουν αφίσες στις οποίες θα προβάλλεται το σύνθημα «ντύνομαι ελληνικά, τρώω ελληνικά, κάνω τουρισμό ελληνικά». Το σύνθημα θα τυπωθεί και στις πλαστικές τους σακούλες. «Οι Έλληνες καταναλωτές θα έχουν ακόμα μια ευκαιρία να σκεφτούν και να συνειδητοποιήσουν ότι η προτίμηση των ελληνικών προϊόντων αποτελεί καθήκον όλων μας. Έτσι μετέχουμε ενεργά στη μάχη για την καταπολέμηση της ανεργίας, τη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, της βιοτεχνίας και της βιομηχανίας μας, τη στήριξη των αγροτών και παραγωγών μας, του τουρισμού μέσα στη χώρα μας» σημειώνει σε ανακοίνωσή της η ΓΣΕΒΕΕ.