H Sheepfish για την Kaiser
Μία Black Friday με γεύση γαστρονομίας σχεδίασε η Sheepfish για την Kaiser Pilsner, με μοναδικά deals!
Αναλύοντας τα δεδομένα και τις τάσεις της αγοράς ή πιάνοντας τον παλμό της αγοράς και το αυξημένο ενδιαφέρον του κοινού για αγορές την περίοδο του Black Friday η Sheepfish έκανε μια μοναδική και καινοτόμα ενέργεια όπου ένα brand για λίγο πήρε το ρόλο του «eshop retailer».
H άκρως επιτυχημένη ενέργεια προσκάλεσε το κοινό της Kaiser να αγοράσει σε μοναδικές Βlack Friday τιμές, τα κορυφαίας ποιότητας σκεύη Lodge, διάσημα στους λάτρεις της γαστρονομίας! Και τα 3 deals έγιναν sold out στα πρώτα λεπτά, από την στιγμή που αποκαλύφθηκαν στο κοινό της, ενώ πάνω από 2.700 χρήστες διεκδίκησαν τις προσφορές !
Τα οργανικά αποτελέσματα της ενέργειας συνολικά άγγιξαν τους +243k χρήστες φέρνοντας μεγάλο engagement στις digital πλατφόρμες της Kaiser.
Με την στρατηγική επικοινωνία που σχεδίασε η Sheepfish κατάφερε να αυξήσει το organic account reach την περίοδο αυτή κατά +129% ενώ έφερε αύξηση στο Instagram κοινό της Kaiser Pilsner, δημιουργώντας έτσι άλλο ένα success story με χαμηλό budget.
Αναλύοντας τα δεδομένα και τις τάσεις της αγοράς ή πιάνοντας τον παλμό της αγοράς και το αυξημένο ενδιαφέρον του κοινού για αγορές την περίοδο του Black Friday η Sheepfish έκανε μια μοναδική και καινοτόμα ενέργεια όπου ένα brand για λίγο πήρε το ρόλο του «eshop retailer».
H άκρως επιτυχημένη ενέργεια προσκάλεσε το κοινό της Kaiser να αγοράσει σε μοναδικές Βlack Friday τιμές, τα κορυφαίας ποιότητας σκεύη Lodge, διάσημα στους λάτρεις της γαστρονομίας! Και τα 3 deals έγιναν sold out στα πρώτα λεπτά, από την στιγμή που αποκαλύφθηκαν στο κοινό της, ενώ πάνω από 2.700 χρήστες διεκδίκησαν τις προσφορές !
Τα οργανικά αποτελέσματα της ενέργειας συνολικά άγγιξαν τους +243k χρήστες φέρνοντας μεγάλο engagement στις digital πλατφόρμες της Kaiser.
Με την στρατηγική επικοινωνία που σχεδίασε η Sheepfish κατάφερε να αυξήσει το organic account reach την περίοδο αυτή κατά +129% ενώ έφερε αύξηση στο Instagram κοινό της Kaiser Pilsner, δημιουργώντας έτσι άλλο ένα success story με χαμηλό budget.