
P&G: Πάνω από τις εκτιμήσεις οι πωλήσεις β' τριμήνου
Η εταιρεία κατέγραψε άνοδο 2% στον συνολικό οργανικό όγκο πωλήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία κατέγραψε άνοδο 2% στον συνολικό οργανικό όγκο πωλήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια αθέμιτες επιχειρηματικές πρακτικές που σχετίζονται με τις υπηρεσίες του συστήματος πληρωμών για το Google Play Store.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕν όψει της συγχώνευσης Omnicom/IPG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Πρόεδρος της Κομισιόν θα υποβάλει πρόταση για την τροποποίηση των τριών βασικών πυλώνων της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας μέσω του νόμου Omnibus
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφαία B2B συνάντηση για τον τουρισμό που διοργανώνει ο Δήμος Αθηναίων - Παρουσία 120 ελληνικών και 90 διεθνών τουριστικών επιχειρήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα έσοδα αυξήθηκαν κατά 19% σε ετήσια βάση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεπέρασε τους 300 εκατ. συνδρομητές που πληρώνουν για τις υπηρεσίες της, με προσθήκη - ρεκόρ 19 νέων πελατών στο δ' τρίμηνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαταργεί CEO ρόλους σε τρία agencies.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την ινδική μονάδα United Breweries
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη HIG Capital
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο TikTok ευχαρίστησε τον εκλεγμένο πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Sonia Syngal και ο John Venhuizen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory