
Μeta: Ισχυρά κέρδη στο δ΄ τρίμηνο 2024 - Τα έσοδα άγγιξαν τα 48,39 δισ. δολάρια
Πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμούς για προβολή του δικτύου AGTIS αλλά και για την εκπόνηση μελετών προκήρυξε το Υπουργείο Τουρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα οπτική ταυτότητα βασίζεται σε μια εκτεταμένη έρευνα αγοράς, που πραγματοποιήθηκε από τις Digital Bites και Ierax Analytix.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα συνεργασία βασίζεται στους πυλώνες της βιωσιμότητας, της καινοτομίας και της ποιότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι πωλήσεις αυξήθηκαν ιδιαίτερα το δ' τρίμηνο, ως σημάδι ότι η αγορά πολυτελών ειδών επιστρέφει δυναμικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMedia planning and buying σε 36 αγορές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα προϊόντα Αγγελάκης, θα φέρουν πλέον το σήμα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, αποτελώντας πρεσβευτές της ελληνικής παραγωγής και του ελληνικού κοτόπουλου στις διεθνείς αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην προσπάθεια της να εντείνει τον ανταγωνισμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με όσα αποκάλυψε ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη θέση του η Alyssa Buetikofer
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δράση θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με το Σύνδεσμο για την Προστασία και την Ανάπλαση του Πεντελικού και δήμο Πεντέλης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργάστηκε με τη Lagardère Travel Retail
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory