
L'Oréal: Αποκλειστική συνεργασία με τον Οίκο Jacquemus
Στον κλάδο της ομορφιάς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον κλάδο της ομορφιάς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑρνητική η απάντηση από τον CEO Σαμ Άλτμαν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Σπύρος Οικονόμου εντάχθηκε στον Όμιλο Interamerican το 2006 ως Financial Trainee.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δράση θα ξεκινήσει στις 11:00 π.μ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα έσοδα για το τέταρτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 18% σε ετήσια βάση, ενώ τα καθαρά κέρδη ήταν 1,85 δισ. δολάρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα καθαρά κέρδη σχεδόν διπλασιάστηκαν στα 20 δισ. δολάρια από 10,6 δισ. δολάρια έναν χρόνο νωρίτερα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕν όψει της συγχώνευσης με την IPG
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Kommigraphics εξειδικεύεται στις εξατομικευμένες λύσεις στρατηγικού σχεδιασμού και οπτικής επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ41 σχολεία της χώρας εισηγούνται παρεμβάσεις για την αστική βιώσιμη κινητικότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε απονομή τιμητικών διακρίσεων, καθώς και υπογραφή δύο Μνημονίων Συνεργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημοσίευσε κέρδη ανά μετοχή 1,86 δολάρια με έσοδα 187,7 δισ. δολάρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας έχει προγραμματιστεί για τις 13 Φεβρουαρίου 2025.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory