
Spec 9,3 εκατ. ευρώ από τον ΕΟΑΝ
Για καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη, την κυκλική οικονομία, την ανακύκλωση, και την αξιοποίηση και ανταπόδοση του περιβαλλοντικού τέλους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη, την κυκλική οικονομία, την ανακύκλωση, και την αξιοποίηση και ανταπόδοση του περιβαλλοντικού τέλους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροκηρύχθηκε από την Κοινωνία της Πληροφορίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα ταξίδι στον συναρπαστικό κόσμο των media, του περιεχομένου και του ecommerce που εξελίσσεται διαρκώς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈρχεται να ενδυναμώσει το όραμα του οργανισμού για δυναμική ανάπτυξη και πολυεπίπεδη αναβάθμιση σε διεθνή κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέφερε ότι το βασικό περιθώριο κερδοφορίας θα είναι τουλάχιστον 16% για τις πωλήσεις του 2025.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια διαφημίσεις κολεγίων που κάνουν διακρίσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕν όψει της επικείμενης εξαγοράς από την Omnicom
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντικά περισσότερους χρήστες στην Ευρώπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τις ευκαιρίες στα media του γυναικείου αθλητισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς θα µοιάζουν οι CMOs των επόµενων ετών; Ποιες δεξιότητες θα πρέπει να διαθέτουν και για ποια ζητήµατα θα πρέπει να ανακαλύπτουν απαντήσεις; Κάποια insights, από τις ΗΠΑ κυρίως, µας βοηθούν να καταλάβουµε…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της ανανέωσης της, η εταιρεία επεκτείνεται σε έργα βιωσιμότητας, επενδύει σε σύγχρονες τεχνολογίες και εισαγάγει καινοτόμες σειρές προϊόντων στην ελληνική βιομηχανία κρέατος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά το πλήγμα που δέχθηκε από την επιδημία E.coli.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory