
Ο Γεράσιμος Κοντογούρης νέος Γενικός Διευθυντής Ανθρώπων και Κουλτούρας της Philip Morris Ρουμανίας
Θα ηγηθεί της στρατηγικής του οργανισμού για το ανθρώπινο δυναμικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα ηγηθεί της στρατηγικής του οργανισμού για το ανθρώπινο δυναμικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα «Ξεκλειδώνει καρδιές».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ζάνια Ηλιάδη µίλησε για τη νέα τάση των FOOH Videos, την αύξηση ζήτησης για αυτά στην Ελλάδα, τα πλεονεκτήµατα που έχει η χρησιµοποίησή τους, αλλά και για τον τρόπο και τη διαδικασία δηµιουργίας τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛανσάρει και πρόσθετες προφυλάξεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με το Bloomberg.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την προώθηση της περιβαλλοντικής υπευθυνότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Κατερίνα Φιλιππίδου, Head of Strategy & Creative FCB/ΓΝΩΜΗ, µας µίλησε για την αξία του Employer Branding και την ανάγκη των επιχειρήσεων να επενδύσουν στην ανάπτυξη και προώθηση του Employer Value Proposition (EVP).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα έσοδα της εταιρείας έφτασαν τα 92,5 δισ. γιουάν (12,77 δισ. δολάρια) για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα προωθήσει την ανάπτυξη υπό τον νέο επικεφαλής Laurent Freixe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό το Ανώτατο Δικαστήριο της Γερμανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία νέα εποχή για την Jaguar ξεκινά, με την αποκάλυψη μιας πλήρως ανανεωμένης μάρκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory