
Nova: Νέο Πρόγραμμα Επιβράβευσης Πελατών σε συνεργασία με το padu
Όλοι οι συνδρομητές της Nova έχουν πλέον πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα Νova Deals /προσφορών από εκατοντάδες μάρκες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλοι οι συνδρομητές της Nova έχουν πλέον πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα Νova Deals /προσφορών από εκατοντάδες μάρκες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αναδείχθηκε ως νέος ανερχόμενος προορισμός κρουαζιέρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο τη δημιουργία και εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αναδάσωση αποτελεί μέρος του προγράμματος εταιρικής υπευθυνότητας της Nova ύψους 1 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση του περιβάλλοντος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑγωγή από το Γραφείο Ανταγωνισμού του Καναδά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ νέος νόμος απαγορεύει την πρόσβαση στα social media στους κάτω των 16 ετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Slush, όντας η σημαντικότερη εκδήλωση καινοτομίας, επιχειρηματικότητας και τεχνολογίας στην Ευρώπη, προσφέρει ευκαιρίες για δικτύωση και ανταλλαγή γνώσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧρησιμοποιώντας το δίκτυο Open Radio Access Network (ORAN)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕγκαινίασε μία εξελιγμένη μονάδα παραγωγής εμβολίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια να ξεκινήσουν νέο agency.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το coupon BLACKFRIDAY24.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη ελληνική εταιρεία λιανεμπορίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory