
Στην Tortoise Media η εφημερίδα The Observer
Επένδυση 25 εκατ. στερλίνων από την Tortoise
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπένδυση 25 εκατ. στερλίνων από την Tortoise
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της συνεργασίας, θα αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας σε ένα απαιτητικό, παγκόσμιο κοινό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε οικολογική και περιβαλλοντική συνείδηση, τα tote bags που προέκυψαν από αυτή τη συνεργασία, είναι φτιαγμένα από ανακυκλώσιμα υλικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιμελήθηκε το όνομα, το λογότυπο, την ανάπτυξη της εταιρικής ταυτότητας, και τον σχεδιασμό του νέου website του brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι παραγγελίες από τις ασιατικές πλατφόρμες παρακάμπτουν συχνά τους τελωνειακούς ελέγχους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυντονισμένα δίκτυα λογαριασμών που προσπαθούν να διαδώσουν fake news, απέτυχαν σε μεγάλο βαθμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑWPP, IPG και Publicis.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο ένα πιο «Πράσινο» περιβάλλον και ένα βιώσιμο μέλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory