
Η Σταματίνα Τσιμτσιλή είναι το νέο πρόσωπο της Taft
Νο1 μάρκας Styling στην Ευρώπη!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝο1 μάρκας Styling στην Ευρώπη!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πάνω από 6.700.000 impressions, 414 καμπάνιες & 400 διαφημιζόμενα προϊόντα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώην στέλεχος της Amazon Αds
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι αλλαγές στις συνήθειες τηλεθέασης και η ραγδαία άνοδος των υπηρεσιών streaming μεταβάλλουν ριζικά το τηλεοπτικό τοπίο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την Ολλανδική Υπηρεσία Προστασίας Δεδομένων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Instagram αναμένεται να ξεπεράσει τα 32 δισ. διαφημιστικά έσοδα στις ΗΠΑ το 2025.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέχρι τις 20 Ιανουαρίου το early bird.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την Ανάδειξη του Ευρωπαϊκού Ορειβατικού Μονοπατιού Ε4 ως εργαλείου για την ανάπτυξη και προβολή του Τουρισμού της Κρήτης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπενδύσεις σε βιωσιμότητα και στις αρχές Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία αρνήθηκε διαπραγματεύσεις για τη σύμβασή τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory