
Γ. Αντωνιάδης, ΣΔΕ: Ευελπιστούμε ότι θα ανατρέψουμε τους παράλογους περιορισμούς του ν.4764/2020
Tον απολογισμό του 2024 έκανε ο Πρόεδρος του ΔΣ του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδας Γρηγόρης Αντωνιάδης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTον απολογισμό του 2024 έκανε ο Πρόεδρος του ΔΣ του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδας Γρηγόρης Αντωνιάδης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ CEO Mark Read επιβεβαίωσε την αλλαγή πολιτικής του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι αποστολές στην Κίνα ξένων smartphones μειώθηκαν κατά 47,4% τον Νοέμβριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με σχετική ανακοίνωσή της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από αντιδράσεις των χρηστών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εξαγορά θα ενισχύσει το βασικό χαρτοφυλάκιο της Xerox στον τομέα των εκτυπώσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια παραβίαση ιδιωτικότητας των χρηστών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη συγκέντρωση περισσότερων κεφαλαίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο αυξημένο ενδιαφέρον για την κατοχύρωση εμπορικού σήματος αναφέρθηκε με δήλωσή του ο Δημήτρης Χρόνης, πρόεδρος του ΔΣ του Οργανισμού Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με έρευνες του 2024, η Gen Z προτιμάει τη χαμηλή τιμή και την ευκολία, όσον αφορά στις αγορές της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory