
Η Black&Decker προχωρά σε σειρά ενεργειών
Η Black&Decker, με την ευκαιρία της συμπλήρωσης των 100 χρόνων της, προχωρά σε μια σειρά ενεργειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Black&Decker, με την ευκαιρία της συμπλήρωσης των 100 χρόνων της, προχωρά σε μια σειρά ενεργειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MSPS συνεχίζει για δεύτερο χρόνο τη συνεργασία της με την Alpha Bank. Ειδικότερα, το τμήμα Trade Support της MSPS υλοποιεί πρόγραμμα merchandising σε 394 καταστήματα του δικτύου της Alpha Bank στην ηπειρωτική Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Άμβυξ ΑΕ, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες εισαγωγής και διανομής αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα, ανακοινώνει την ανάληψη της διανομής του απεριτίφ Aperol, προϊόν του Gruppo Campari, στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αποκλειστικά ψηφιακό brand μετατρέπει τη μάρκα ElectroWorld η DSGi South East Europe. Μια νέα εποχή ξεκινάει για τη μάρκα, με ένα νέο site στο διαδίκτυο και με στόχο να καταστεί το ElectroWorld online το Νο 1 ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αποχώρησή της από την ελληνική αγορά αποφάσισε η Fnac. Τα καταστήματα στο The Mall Αthens και στη Γλυφάδα έχουν ήδη περάσει στην Public και από τον Αύγουστο θα λειτουργούν υπό τη νέα επωνυμία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή των διακρίσεων βρέθηκε η εταιρεία Beetroot, κερδίζοντας το Μέγα ΕΒΓΕ, το 3ο στην ιστορία της, έπειτα από 10 χρόνια ζωής και δημιουργίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα 500 εκατ. ευρώ αγγίζουν οι επενδύσεις της Wind Ελλάς, που προβλέπονται από το τριετές αναπτυξιακό πλάνο της εταιρείας που ξεκίνησε φέτος, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Νάσος Ζαρκαλής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αύξηση 5% -7% των πωλήσεών της στοχεύει η PepsiCo-Ήβη για το σύνολο του 2010, παρά τη γενικότερη στασιμότητα στην αγορά των μη αλκοολούχων ποτών εξαιτίας της οικονομικής κρίσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διαχειριστική εταιρεία του εμπορικού κέντρου των δυτικών προαστίων West Plaza, Γη και Κατασκευή ΑΤΚΕ, ανέθεσε στη Civitas το σχεδιασμό ενός ολοκληρωμένου προγράμματος στρατηγικής Μarketing, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη σημασία που έχει το Internet για τους Ευρωπαίους αποκάλυψε η νέα εκτεταμένη έρευνα που παρουσίασε το IAB Europe, με τίτλο MCDC (Marketers & Consumers, Digital & Connected).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡεκόρ στην πτώση εσόδων παρουσίασε η WPP για το 2009, μια χρονιά που παρουσιάστηκε «σκληρή» για το παγκόσμιο διαφημιστικό δίκτυο, που έχει στην κατοχή του εταιρείες όπως οι Grey, Ogilvy, MediaCom και MindShare.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Keith Weed, Executive Vice-President στα τμήματα Οικιακής Φροντίδας, Στοματικής Υγιεινής και Νερού της Unilever, θα είναι ο νέος Chief Marketing/Communications Officer της εταιρείας παραγωγής καταναλωτικών αγαθών, αντικαθιστώντας τον Simon Clift.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory