H dentsu Greece υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας
H dentsu Greece στηρίζει τη δέσμευσή της για την διατήρηση της εφαρμογής της ισότητας των ευκαιριών και την προαγωγή της διαφορετικότητας στο εργασιακό περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH dentsu Greece στηρίζει τη δέσμευσή της για την διατήρηση της εφαρμογής της ισότητας των ευκαιριών και την προαγωγή της διαφορετικότητας στο εργασιακό περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε Ιωάννικα και Θεσσαλία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωτοβουλίες περιβαλλοντικής υπευθυνότητας αναλαμβάνει συστηματικά η Μαρινόπουλος Α.Ε., ενισχύοντας παράλληλα την εφαρμογή φιλικών προς το περιβάλλον πρακτικών και τεχνολογιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότεροι από 20 ομιλητές στο κορυφαίο συνέδριο για το χώρο του αθλητισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ4.500.000 κλήσεις το χρόνο στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών 13888
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «το νέο όνομα ΔΥΠΑ συμβολίζει την επανεκκίνηση του πρώην ΟΑΕΔ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory