Η ώρα της… ανταμοιβής
Όλο και περισσότερο φαίνεται να ανταμείβουν τις πράσινες επιχειρήσεις και προϊόντα οι καταναλωτές. Βέβαια, υπάρχουν και κάποια ζητήματα που πρέπει να ξεπεραστούν…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλο και περισσότερο φαίνεται να ανταμείβουν τις πράσινες επιχειρήσεις και προϊόντα οι καταναλωτές. Βέβαια, υπάρχουν και κάποια ζητήματα που πρέπει να ξεπεραστούν…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MediaLink προχώρησε στην πρόσληψη του Nick Manning για την ανάθεση καθηκόντων senior vice-president, με έδρα στο Λονδίνο και στόχο να καθοδηγήσει την ευρωπαϊκή επέκταση της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία ιδιαίτερη και χορταστική ματιά στο φαντασμαγορικό spin-off
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια αποτελεσματικές διαδικτυακές διαφημίσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚεντρικός Χορηγός της φανέλας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Ημέρα Καλής Πράξης πραγματοποίησε η αλυσίδα Κωτσόβολος την Κυριακή 26 Μαΐου, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την εταιρική υπευθυνότητα, «Πράττειν».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κα Καρούντζου μίλησε για τις πρακτικές που υιοθετεί και εφαρμόζει η JTI τόσο σε διεθνές επίπεδο όσο και στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παραλαβή του εξοπλισμού πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης παρουσία της Διευθύντριας Εταιρικών Υποθέσεων της JTI, κας Γεωργίας Καρούντζου και του διευθυντή της Δ’ ΣΤΕΠ κ. Άγγελου Λυμπέρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory