Επιβεβαιώνει το διαχωρισμό η ZenithOptimedia
Τις πληροφορίες που την ήθελαν να προχωράει σε διαχωρισμό της, στις εταιρείες που την συνέθεσαν το 2003 (Zenith Media και Optimedia), επιβεβαίωσε η ZenithOptimedia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις πληροφορίες που την ήθελαν να προχωράει σε διαχωρισμό της, στις εταιρείες που την συνέθεσαν το 2003 (Zenith Media και Optimedia), επιβεβαίωσε η ZenithOptimedia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ L’Oréal, ως ηγέτης στο χώρο των κομμωτηρίων, έχει χρέος να προστατεύει τον κομμωτή και τον καταναλωτή, αλλά και να τους στηρίζει σε περιόδους δύσκολες, όπως αυτή που ζούμε σήμερα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη διατήρηση της ZenithOptimedia για το χειρισμό του, ύψους 285 εκατομμυρίων λιρών, παγκόσμιου media λογαριασμού της προχώρησε η γαλλική φαρμακευτική εταιρεία Sanofi-Aventis
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρόσληψη του Max-Philipp Deitmer για την κάλυψη της θέσης Head of Digital Analytics EMEA προχώρησε η MediaCom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟρατό είναι το ενδεχόμενο διαχωρισμού της ZenithOptimedia στις εταιρείες που τη δημιούργησαν (Zenith Media και Optimedia), σύμφωνα με δημοσίευμα του mediaweek.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣαν μανιτάρια ξεφυτρώνουν ο ένας μετά τον άλλον οι ραδιοφωνικοί σταθμοί στο διαδίκτυο, με κύριο όπλο την προσφορά εξειδικευμένης μουσική άποψης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε σαφή προσανατολισμό κοντά στον κομμωτή, ο Κυριάκος Τσατσαρώνης, γενικός διευθυντής κλάδου επαγγελματικών προϊόντων της L’Oréal Professionnel, αποκαλύπτει στο Estetica τα σχέδια της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒελτιωμένη ήταν η νέα πρόβλεψη της Zenith Optimedia για την πορεία της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη διατήρηση της OMD International αποφάσισε η EasyJet για το χειρισμό του, ύψους 25 εκατομμυρίων λιρών, πανευρωπαϊκού media planning-buying λογαριασμού της, μετά τη διεξαγωγή ενός pitch που κράτησε ένα περίπου χρόνο, με την παράλληλη συμμετοχή των Carat
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροελαύνει το ελληνικό γιαούρτι στην αμερικάνικη αγορά, η οποία είναι από τις πιο δύσκολες στον κόσμο σε ό,τι αφορά στον κλάδο τροφίμων, ειδικά για τις εκτός ΗΠΑ επιχειρήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνοικτή συζήτηση με τους τοπικούς επιχειρηματίες, διοργάνωσε το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων, σε συνεργασία με την εταιρεία δημοσίων σχέσεων και marketing ΜyPublics.com.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε νέα, συγχωνευμένη, διοικητική δομή συνεχίζουν την πορεία τους οι Τasty Foods και PepsiCo-HBH, που στο εξής θα έχουν κοινή ηγετική ομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory