Νέα εταιρική ταυτότητα του Metropolis powered my Mad
Με νέα εταιρική ταυτότητα και νέο λογότυπο εγκαινιάζεται επισήμως το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας Metropolis powered by MAD, στο τρίτο επίπεδο του The Mall Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε νέα εταιρική ταυτότητα και νέο λογότυπο εγκαινιάζεται επισήμως το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας Metropolis powered by MAD, στο τρίτο επίπεδο του The Mall Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τάση των καταναλωτών να μένουν περισσότερο σπίτι τους και να επιλέγουν τη διασκέδαση εντός της οικίας τους, άρχισε να κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος στη συμπεριφορά του μέσου Έλληνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΒ Βασιλόπουλος εγκαινίασε την Τρίτη (26/10) το πρώτο της οικολογικό κατάστημα, AB Green Store, στη Σταμάτα Αττικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην έναρξη λειτουργίας της Νέας Μονάδας Παραγωγής Μαργαρίνης (Βιτάμ, Becel Pro-Activ, Super Fresco και Άλτις Soft), στις εγκαταστάσεις της στο Ρέντη, προχωράει η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ποινική δίωξη του ομίλου Γλου θα προβεί η πολυεθνική Puma, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωσή της, μετά από την αποκάλυψη «εγκληματικών πράξεων»!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 68% των επιχειρήσεων που είχαν ένα συνεπές πρόγραμμα ΕΚΕ, αύξησαν την απόδοση των επενδεδυμένων κεφαλαίων, όπως επισημαίνει ο Δημήτρης Γ. Μαύρος, πρόεδρος του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, στο CSR Review.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο κατάμεστο από παιδιά κλειστό γυμναστήριο Σπύρος Λούης, έγινε την Κυριακή (24/10), η επίσημη ανακοίνωση της συνεργασίας χορηγίας της Champion με τον Αθλητικό Οργανισμού του Δήμου Αμαρουσίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέκαθεν, ο ρόλος που έπαιζε η μουσική στα διαφημιστικά μηνύματα ήταν πολύ σημαντικός, καθώς βοηθούσε τα διαφημιζόμενα προϊόντα ή υπηρεσίες να ξεχωρίσουν και να διατηρηθούν στις μνήμες των καταναλωτών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου και μαζί με τα περιοδικά της Direction Εκδοτικός Ογανσιμός adbusiness και RetailBusiness, αποστάλθηκε και το σχετικό ψηφοδέλτιο καθώς και αναλυτική παρουσίαση των υποψηφιοτήτων σε κάθε κατηγορία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Μanaging Director της Μύθος Ζυθοποία, Soren Brinck μιλάει στο Retail Business για την πορεία της εταιρείας στην ελληνική αγορά και το επιθετικό επενδυτικό πλάνο, που δεν πρόκειται να αλλάξει λόγω κρίσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια απλή χορηγία θεωρείτο κάποτε επαρκής συνθήκη για τον περιορισμό του αποτυπώματος των εταιρειών σε κοινωνία και περιβάλλον και την αβίαστη απενοχοποίησή τους. Πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα ολοκληρωμένο experiential activation σχεδίασε και υλοποίησε η Newton για το Chivas, στο πλαίσιο της χορηγίας της έκθεσης σύγχρονης τέχνης Προθήκες Θαυμάτων του Zone D.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory