Νέο brand από την 2Yolk
Η 2Yolk, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Tottis International foods, δημιούργησε ένα νέο brand, τα Μακεδονικά Zυμώματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 2Yolk, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Tottis International foods, δημιούργησε ένα νέο brand, τα Μακεδονικά Zυμώματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη συνεργασία της Turkish Airlines με τη Εuroleague Basketball και για τα σχέδια της αεροπορικής, μιλάει στο adbusiness η επικεφαλής της εταιρείας στη χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδήλωση για την παρουσίαση 5 νέων smartphones με τη νέα Windows Microsoft Phone 7 πλατφόρμα, που θα διαθέσει στην ελληνική αγορά μέχρι και το τέλος Νοεμβρίου 2010, πραγματοποίησε η HTC.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Davlas & Partners ανέλαβε τις Δημόσιες Σχέσεις του πρώτου fashion event Moschino Cheap & Chic στην Ελλάδα, που πραγματοποίησε το κατάστημα Eponymo E>More.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Rob Broughton, συν-ιδρυτής της βρετανικής εταιρείας Τhe Bank, που έπεισε τους Sex Pistols να προσφέρουν τραγούδι τους για τις ανάγκες καμπάνιας της William Hill, μιλάει στο adbusiness για τη σχέση μουσικής-διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ιστορική αλυσίδα ένδυσης γιορτάζει με την προώθηση μιας δυναμικής καμπάνιας, την ανακαίνιση των καταστημάτων της στην Ελλάδα και τον σχεδιασμό νέων σε τρεις χώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παγκόσμια εταιρεία άμεσων πωλήσεων Herbalife αποδεικνύει ότι μπορεί να ελιχθεί ακόμα και μέσα στην κρίση, σημειώνοντας υψηλή κερδοφορία σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Εμπορική Διεύθυνση της Plias-Papoutsanis ανέλαβε ο Μάνος Κυβρικοσαίος, προερχόμενος από την Rolco BIANIL, όπου τα τελευταία 5 χρόνια ήταν εμπορικός Διευθυντής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Χριστίνα Αλυσσανδράκη αναλαμβάνει άμεσα καθήκοντα Managing Director στην εταιρεία καλλυντικών Anne Semonin με έδρα το Παρίσι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρόσληψη του Marketing Director της SSL, Volker Sydow, προχώρησε η Reckitt Benckiser (RB), προκειμένου να ηγηθεί της προσπάθειας ενσωμάτωσης και ανάπτυξης των νεοαποκτηθέντων brands Durex και Scholl.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Adam & Eve αποφάσισε να προσθέσει στο πανευρωπαϊκό ψηφιακό διαφημιστικό της roster η Sony Computer Entertainment Europe, έπειτα από τη διεξαγωγή pitch στο οποίο συμμετείχαν άλλες δυο εταιρείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Άμβυξ Α.Ε. και η AB InBev ανακοίνωσαν της επέκταση της συνεργασίας τους, εντός της οποίας περιλαμβάνεται και η διανομή στην ελληνική αγορά της μπύρας Stella Artois, με άμεση ισχύ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory