Fiat: Πρωτιά στα πετρελαιοκίνητα
Κυρίαρχη θέση στην αγορά των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην Ελλάδα είχε η Fiat το 2010, καθώς ήρθε πρώτη σε πωλήσεις, με 630 μονάδες και μερίδιο αγοράς 14,6%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυρίαρχη θέση στην αγορά των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην Ελλάδα είχε η Fiat το 2010, καθώς ήρθε πρώτη σε πωλήσεις, με 630 μονάδες και μερίδιο αγοράς 14,6%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜικρή βελτίωση σε σύγκριση με πέρσι εμφανίζει η κίνηση στο λιανεμπόριο το πρώτο 15ημερο των χειμερινών εκπτώσεων, παρά τα μόνιμα αρνητικά πρόσημα σε τζίρο και όγκο πωλήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνεργασία της με τη Levi Strauss & Co διεύρυνε η OMD, καθώς ανέλαβε το χειρισμό του, ύψους 70 εκατ. λιρών, παγκόσμιου media planning and buying λογαριασμού της εταιρείας fashion ένδυσης, έπειτα από τη διεξαγωγή pitch που κράτησε 5 μήνες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τάση για διαδικτυακή ενημέρωση, που έχει κατακλύσει το εξωτερικό, εξαπλώνεται πλέον και στην Ελλάδα, ενώ ολοένα και περισσότεροι διαφημιζόμενοι στρέφουν για συγκεκριμένους λόγους τα κονδύλια τους στο internet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αλυσίδα καταστημάτων Κωτσόβολος ξεκίνησε κι εκείνη με τη σειρά της τη διάθεση του tablet iPad της Apple από την Παρασκευή 28 Ιανουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διείσδυση των smartphones αγγίζει πλέον το 15% στην Ελλάδα, ενώ η πρόθεση απόκτησης smartphone, υπόσχεται σύντομα να διπλασιάσει σχεδόν την αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κλιμακούμενη ανησυχία για την ανεργία, η έλλειψη νέων επενδύσεων και εργασιών και η αύξηση των τιμών στα τρόφιμα και στο ηλεκτρικό επηρεάζουν σημαντικά την καταναλωτική συμπεριφορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Τα εν eco εν δήμο» είναι το μήνυμα που εμπνεύστηκε η McVictor & Hamilton για την ενέργεια ανταποδοτικής ανακύκλωσης που υλοποιεί η Όλυμπος, σε συνεργασία με δήμους της Αττικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναζήτηση της εταιρείας που θα δημιουργήσει την πανευρωπαϊκή διαφημιστική καμπάνια του brand Viagra βρίσκεται η Pfizer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚίνηση ενίσχυσης της παγκόσμιας creative ομάδας της με την πρόσληψη του Creative Partner της Ogilvy & Mather, Alasdair Graham, προχώρησε η Euro RSCG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε υπογραφή συμφωνίας προχώρησαν Unilever και ΕΒΓΑ, βάσει της οποίας η Unilever αποκτά τις μάρκες παγωτού της ΕΒΓΑ, καθώς επίσης και το δίκτυο διανομής τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Vodafone ανακοίνωσε τους επιτυχόντες του πρωτοποριακού προγράμματος κοινωνικής συνεισφοράς «Vodafone World of Difference» που ξεκίνησε στην Ελλάδα τον περασμένο Σεπτέμβριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory