To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Outbrain: Ολοκλήρωσε την εξαγορά της Teads - Δημιουργία ενοποιημένης omnichannel πλατφόρμας

Outbrain: Ολοκλήρωσε την εξαγορά της Teads - Δημιουργία ενοποιημένης omnichannel πλατφόρμας

Η Outbrain Inc. ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Teads, δημιουργώντας μια ενοποιημένη omnichannel πλατφόρμα που καλύπτει όλο το φάσμα της διαφημιστικής επικοινωνίας στο open web. Η νέα εταιρεία θα λειτουργεί υπό το όνομα Teads και θα αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες της αγοράς, με συνολική διαφημιστική δαπάνη ύψους περίπου 1,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων και πρόσβαση σε 2,2 δισεκατομμύρια καταναλωτές.

Η OCM, ως αποκλειστικός συνεργάτης τόσο της Teads όσο και της Outbrain στην Ελλάδα, ενισχύει την τοπική αγορά με προηγμένες διαφημιστικές λύσεις, παρέχοντας στις επιχειρήσεις μια ολοκληρωμένη στρατηγική που συνδυάζει το branding με τις αποδοτικές digital καμπάνιες.

Ο Γαληνός Γιαγλής, Managing Director της OCM, δήλωσε: «Η ένωση της Teads και της Outbrain δημιουργεί νέες δυνατότητες για την αγορά, προσφέροντας ένα μοναδικό διαφημιστικό οικοσύστημα που καλύπτει όλο το φάσμα της επικοινωνίας. Στην OCM, είμαστε περήφανοι που εκπροσωπούμε αποκλειστικά τις δύο εταιρείες στην Ελλάδα, παρέχοντας στους διαφημιζόμενους και εκδότες τη βέλτιστη τεχνολογική και δημιουργική υποστήριξη.»

Ο David Kostman, CEO της νέας Teads, δήλωσε: «Είμαι εξαιρετικά ενθουσιασμένος για αυτό το νέο κεφάλαιο στην πορεία μας. Αυτή η μετασχηματιστική συγχώνευση δημιουργεί μια εταιρεία που καλύπτει ένα σημαντικό κενό στη διαφημιστική βιομηχανία: μια ολοκληρωμένη end-to-end πλατφόρμα που οδηγεί σε μετρήσιμα αποτελέσματα, σε όλες τις οθόνες. Η αποστολή της νέας Teads είναι να προσφέρει διαρκή αξία, επιτρέποντας στους διαφημιζόμενους να αναμένουν καλύτερα αποτελέσματα, στους εκδότες βιώσιμη αξία και στους καταναλωτές αναβαθμισμένες διαφημιστικές εμπειρίες.»

Ο Jeremy Arditi, Co-President & Chief Business Officer, πρόσθεσε: «Δεσμευόμαστε στη δημιουργία μιας λύσης που θα αξιοποιήσει την ανεκμετάλλευτη δυναμική του open web, επιτρέποντας σε όλους τους εμπλεκόμενους να ευημερήσουν. Πιστεύουμε ότι με την προτεραιότητα στις όμορφες δημιουργικές εμπειρίες, τη διαφάνεια στα μέσα και την παροχή ουσιαστικών αποτελεσμάτων, μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα πιο ισχυρό οικοσύστημα που προσφέρει αξία σε όλους.»

Με ισχυρή AI-driven τεχνολογία και μοναδικά contextual δεδομένα, η νέα Teads προσφέρει στους διαφημιζόμενους και εκδότες πρόσβαση σε ένα παγκόσμιο premium δίκτυο, επιτρέποντας τη βέλτιστη στόχευση και διασύνδεση των καταναλωτών σε όλα τα ψηφιακά περιβάλλοντα.

TAGS: Teads