OTE: Θα αξιοποιηθεί περαιτέρω η μάρκα Telecom

Το νέο όραμα, τις δεσμεύσεις και τη στρατηγική του Ομίλου ΟΤΕ παρουσίασε χθες ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Κώστας Νεμπής, ο οποίος έχει αναλάβει την θέση του επικεφαλής από την 1η Ιουλίου, οπότε και ανέλαβε επικεφαλής διαδεχόμενος τον Μιχάλη Τσαμάζ, ο κ. Νεμπής εργάζεται εντατικά για την επόμενη μέρα του ΟΤΕ, μαζί με τη διοικητική του ομάδα. «Θέλουμε ο Όμιλος ΟΤΕ, ο κορυφαίος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα, να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης, οδηγώντας παράλληλα και την Ελλάδα προς στις κορυφαίες θέσεις ψηφιακοποίησης στην Ευρώπη» σημείωσε και ανέφερε πως η στρατηγική , για την επίτευξη του οράματος βασίζεται σε τρεις πυλώνες: Ανάπτυξη, Μετασχηματισμός, Διαφοροποίηση. Μεταξύ άλλων ο επικεφαλής του Ομίλου ΟΤΕ ανέφερε πως όσον αφορά τον πυλώνα «Διαφοροποίηση» το πλάνο προβλέπει πως θα αξιοποιηθεί περαιτέρω η μάρκα Telekom. «Η Telekom είναι ένας Όμιλος με παρουσία σε πάνω από 50 χώρες. Έχει πάνω από 300 εκατ. πελάτες και απασχολεί πάνω από 200.000 εργαζόμενους. Το μέγεθός της, της επιτρέπει να έχει περισσότερες ευκαιρίες συνεργασίας από οποιονδήποτε άλλο. Google, Apple, SpaceX, Perplexity, OpenAI, Nvidia και Netflix είναι μόνο μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα συνεργασιών της Telekom. Όπως κάναμε με το Netflix, έτσι θέλουμε να κινηθούμε για να αξιοποιήσουμε όσες περισσότερες συνεργασίες μπορούμε προς όφελος των πελατών μας», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Νεμπής
Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί πως ανέφερε ότι δεν υπάρχει καμία συμφωνία για μετονομασία του γηπέδου μπάσκετ του ΟΑΚΑ σε “T”, αν και δεν διέψευσε πως μπορεί να πραγματοποιούνται σχετικές συζητήσεις. Επίσης σε ερώτημα σχετικά με το αν έχει έχει δρομολογηθεί η αλλαγή του brand Cosmote με το “T” περιορίστηκε να πει ότι ο ΟΤΕ εδώ και καιρό έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί συμπληρωματικά και την μάρκα του μητρικού Ομίλου. «Έχουμε ξεκινήσει εδώ και καιρό να το αξιοποιούμε συμπληρωματικά με τη μάρκα μας COSMOTE, για την οποία είμαστε πολύ περήφανοι, γιατί κατατάσσεται στις πιο αγαπητές μάρκες ανεξαρτήτως κλάδου στην Ελλάδα. Ωστόσο, αξιοποιούμε και τη μάρκα Telekom που έχει εξελιχθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια, στέκεται ισάξια στις top 10 παγκοσμίως και μας δίνει επιπλέον δυναμική και διεθνές εκτόπισμα» ήταν η χαρακτηριστική αναφορά του.
Ακόμη θα πρέπει να αναφερθεί πως ο όμιλος θέλει να αυξήσει την διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα ούτως ώστε από το σημερινό 30% να συμβαδίζει με τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης που είναι 50%. Όπως σημείωσε, μάλιστα, ο κ. Νεμπής οι πρόσφατες συμφωνίες του Ομίλου με το Netflix αλλά και την Νοva (για το αθλητικό περιεχόμενο) έχουν ήδη φέρει θετικά αποτελέσματα. Αναλυτικό ρεπορτάζ υπάρχει στο BusinessNews.gr.