MILUPA Hearts: Loyalty Scheme σε συνεργασία με τη ForestView

Το έργο της ForestView αφορά στη μελέτη, το στρατηγικό σχεδιασμό και την τεχνική υλοποίηση του προγράμματος https://eshop.milupa.gr/loyalty/, με στόχο την προσέλκυση νέων πελατών στο eShop, αλλά ιδιαίτερα την ενθάρρυνση των επαναλαμβανόμενων αγορών και την αύξηση του Lifetime value των πελατών της.
Κάθε εγγεγραμμένος χρήστης στο website, με αγορά επιλεγμένων προϊόντων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, μαζεύει πόντους που μπορεί να εξαργυρώσει σε εκπτωτικά κουπόνια και να τα χρησιμοποιήσει σε επόμενες αγορές.
Η Milupa, εξασφαλίζει εδώ και 100 χρόνια υγιεινή διατροφή και χαρούμενες κοιλίτσες στα μωρά, προσφέροντας μία πλήρη γκάμα βρεφικών και νηπιακών γαλάτων, γαλάτων για ειδικές παθήσεις (κολικοί, δυσκοιλιότητα και αναγωγές) και βρεφικών ροφημάτων. Η Milupa ανήκει στον όμιλο εταιριών της Danone.