To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μαριάνα Κορδοπάτη: Αποχώρησε από την P&G

Μαριάνα Κορδοπάτη: Αποχώρησε από την P&G

Μετά από 20 χρόνια συνεργασίας, η Μαριάνα Κορδοπάτη αποχώρησε από την P&G. Eντάχθηκε στο δυναμικό της εταιρείας το 2004 και έκτοτε έχει διατηρήσει διάφορους ρόλους Μάρκετινγκ και Εμπορικούς, τόσο σε παγκόσμιο/ευρωπαϊκό επίπεδο όσο και σε περιφερειακό/τοπικό. Έχει εργαστεί στην Κατηγορία Ομορφιάς, στην Κατηγορία Σπιτιού, αλλά έχει αναλάβει και ρόλους Media, Digital, 1st Party Data, Shopper Marketing και Direct to Consumer.

Από το 2017 αποτελούσε επικεφαλής του Τμήματος Μάρκετινγκ της Procter & Gamble για την Νοτιοανατολική Ευρώπη, μία ομάδα 80 marketers, σε ένα cluster 12 χωρών που φέρνει 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε πωλήσεις, με 20 brands που υπηρετούν 70 εκατ. καταναλωτές

Υπενθυμίζεται πως αποτελεί Αντιπρόεδρο του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ).

Το επόμενο επαγγελματικό της βήμα δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό.