To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

LG: Νέες προωθητικές ενέργειες για τις οικιακές συσκευές

LG: Νέες προωθητικές ενέργειες για τις οικιακές συσκευές
Η LG Electronics (LG) πραγματοποιεί δύο νέες προωθητικές ενέργειες για τις οικιακές συσκευές της. Πιο συγκεκριμένα, από τις 30 Ιανουαρίου και έως εξαντλήσεως των αποθεμάτων, για την κατηγορία της ψύξης με την αγορά επιλεγμένων μοντέλων ψυγείων ντουλάπα InstaView Door-in-Door® (GMX945NS9F και GMX945MC9F) ο καταναλωτής παίρνει δώρο μία φριτέζα αέρος Easy Fry & Grill[1] και για την κατηγορία της πλύσης ρούχων με την αγορά επιλεγμένων πλυντηρίων-στεγνωτηρίων[2] με χωρητικότητα πλύσης 10kg και άνω δίνεται ως δώρο υπέρδιπλο πάπλωμα.


Τα LG ψυγεία ντουλάπες με InstaView Door-in-Door® διακρίνονται για το υψηλό τους design και τη χωρητικότητά τους. Χάρη στο γυάλινο πάνελ InstaView®, το εσωτερικό του ψυγείου φωτίζεται με δύο μόνο γρήγορα χτυπήματα, ώστε να μπορείτε να δείτε τι υπάρχει μέσα, χωρίς να ανοίξετε την πόρτα, περιορίζοντας έτσι την απώλεια ψυχρού αέρα. Επιπλέον, με την πρωτοποριακή λειτουργία Door-in-DoorTM προσφέρεται εύκολη πρόσβαση στα τρόφιμα που χρησιμοποιούνται συχνότερα.

Τα LG πλυντήρια-στεγνωτήρια που συμμετέχουν στην προωθητική ενέργεια, ξεχωρίζουν για τη μεγάλη χωρητικότητά τους, προσφέροντας έτσι τη δυνατότητα για λιγότερες πλύσεις. Παράλληλα, η πλύση και το στέγνωμα πραγματοποιούνται εύκολα με το πάτημα ενός κουμπιού, ενώ εξοικονομείται χώρος καθώς συνδυάζονται δύο συσκευές σε μία. Τα πλυντήρια-στεγνωτήρια της LG ενσωματώνουν μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών που συμβάλλουν στην υψηλή φροντίδα των ρούχων, όπως η τεχνολογία AI DD™ που προστατεύει τα ρούχα κατά τη διάρκεια των πλύσεων, ανιχνεύοντας αυτόματα το βάρος και την απαλότητα των υφασμάτων και επιλέγοντας τις βέλτιστες κινήσεις για τα υφάσματα. Επίσης, μέσω της λειτουργίας «Φροντίδα για ζάρες», μειώνονται οι ζάρες στα υφάσματα για πιο γρήγορο και εύκολο σιδέρωμα.

TAGS: Marketing, LG