Kρόκος Κοζάνης: Ανάθεση 1,3 εκατ. ευρώ στην Οικονομοτεχνική

Το έργο έχει budget 1.273.000 εκατ ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και αφορά στην υλοποίηση δράσεων με στόχο την αύξηση τής αναγνωρισιμότητας τού ενωσιακού λογοτύπου, τονίζοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κρόκου Κοζάνης Π.Ο.Π., όσον αφορά στην αυθεντικότητά του, τη διατροφική αξία και τη συμβολή του στην υγιεινή διατροφή.
Αφορά σε δράσεις δημοσίων σχέσεων, ιστοσελίδα και κοινωνικά δίκτυα, εργαλεία επικοινωνίας, δημοσιεύσεις, συμμετοχή σε εκθέσεις, εκδηλώσεις, εβδομάδες εστιατορίων, ταξίδια στην Ευρώπη και δράσεις προώθησης σε σημεία πώλησης.
Η Οικονομοτεχνική Ε.Π.Ε. ήταν η μοναδική εταιρεία που συμμετείχε στην διαδικασία