Η Solid για τη Unilever
Η Solid για τη UnileverΓια δυο ημέρες η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ, η οποία τέθηκε υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης, προσέφερε σε περισσότερους από 5.500 Θεσσαλονικείς δωρεάν εξετάσεις χοληστερίνης, στοματικής υγείας και οστικής πυκνότητας, σε συνδυασμό με ενημερωτικές δράσεις για την υγεία, την ποιότητα ζωής και το περιβάλλον.
Η Solid Relations έχοντας επιμεληθεί το concept και την εταιρική ταυτότητα της δράσης, σχεδίασε το επικοινωνιακό πρόγραμμα και τα δημιουργικά υλικά, ενώ ανέλαβε τις συντονιστικές επαφές με τον Δήμο Θεσσαλονίκης και τη δημοσιότητα της πρωτοβουλίας.
Η «Γειτονιά Αλληλεγγύης» εντάσσεται στο Σχέδιο Δράσης της Unilever για την Αειφορία, το οποίο περιλαμβάνει και όλες τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, που έχουν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και το περιβάλλον.