Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το τουρνουά Βasket 3on3 Μarket IN
Στο MEC Παιανίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο MEC Παιανίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την Πρεσβεία του Βελγίου στην Ελλάδα και «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ10,2% μείωση ειδικών καθαρών εκπομπών CO2 από το 2020
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοια βήματα ακολουθεί για να υποστηρίξει την προσπάθεια επίτευξης μηδενικών εκπομπών έως το 2050
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆμεσες λύσεις και εργαλεία ενημέρωσης για την αντιμετώπιση της βίας και παρενόχλησης στους εργαζομένους των My market και των METRO Cash & Carry
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη συγκέντρωση τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι τα Σαββατοκύριακα, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Prolepsis
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑLimited edition και πολλαπλών χρήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈργα αποκατάστασης και ανάπλασης μετά τις φυσικές καταστροφές του 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι περιλάμβανε ο «Μήνας Ευεξίας» και ποιος ο στόχος του προγράμματος «Ευ Ζην»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτους πρωτοπόρους πανευρωπαϊκά στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπισφραγίζοντας τη δέσμευσή του Ομίλου για την υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory