ISOMAT: Στηρίζει το έργο του Δικτύου Κοινωνικής Αλληλεγγύης & Αρωγής
«Υιοθετώντας» μια οικογένεια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Υιοθετώντας» μια οικογένεια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχει καταφέρει να στηρίξει πάνω από 40 κοινωνικές δράσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι αγώνες της Εθνικής γεμίζουν με τους Μπλε Κάδους Ανακύκλωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την αποτελεσματική διαχείριση των αποβλήτων της σε ποσοστό 93,49%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Transition in Progress» ο τίτλος του φετινού Συνεδρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια έμπειρους επαγγελματίες άνω των 50 ετών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την υποστήριξη της NBG Pay
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤσαμάζ: Στόχος να γίνουμε ο κορυφαίος πάροχος ψηφιακών υπηρεσιών με επίκεντρο την βιώσιμη ανάπτυξη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε τέσσερις πυλώνες η στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης του Ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Η δύναμη στο πιάτο σου»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέος κανονισμός για τους υπαλλήλους της σε όλο τον κόσμο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣειρά δράσεων με αφορμή τον Ευρωπαϊκό μήνα Διαφορετικότητας (Μάιος) και τον μήνα Υπερηφάνειας (Ιούνιος)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory