
Ο Όμιλος Σαράντη ανακοίνωσε τον Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης 2023
Σχεδιάστηκε βάσει των GRI Standards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με την έρευνα «ESG και Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις» της MRB Hellas για λογαριασμό της CPA Kudos Greece.
Green Marketing / CSRΣύμφωνα με την έρευνα «ESG και Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις» της MRB Hellas για λογαριασμό της CPA Kudos Greece.
Green Marketing / CSRΓια καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη, την κυκλική οικονομία, την ανακύκλωση, και την αξιοποίηση και ανταπόδοση του περιβαλλοντικού τέλους
Green Marketing / CSRΠροκηρύχθηκε από την Κοινωνία της Πληροφορίας
Green Marketing / CSRΜεταμόρφωση του κτιρίου της Ogilvy, στον Γέρακα, το οποίο αποτελεί case study για την βιώσιμη παραγωγή και κατανάλωση ενέργειας, σε κτίρια γραφείων εντός αστικού ιστού.
Green Marketing / CSRΣχεδιάστηκε βάσει των GRI Standards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα πλαίσια του προγράμματος «Καθάρισε σε Βάθος - Καθάρισε στην Πηγή»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε 4 πυλώνες η στρατηγική ESG του Ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 11,6 εκατ. ευρώ το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης για το 2023, σύμφωνα με ανακοίνωση του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναγνώριση της διαχρονικής δέσμευσής του στη βιώσιμη ανάπτυξη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του EuroPride 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του προγράμματος «Αυτό σημαίνει Φροντίδα»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του προγράμματος "Ίσες Ευκαιρίες για όλους"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτατιστικά στοιχεία δράσεων από τα 10 εξειδικευμένα κέντρα δράσης του οργανισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μεγαλύτερο και ταχύτερο δίκτυο δημόσιων φορτιστών στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρωτοβουλία υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής υπευθυνότητας της Nova συνολικού ύψους 1 εκατομμυρίου ευρώ, για έργα αποκατάστασης και ανάπλασης μετά τις φυσικές καταστροφές του 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνεργασία ανάμεσα στους δύο φορείς ξεκίνησε το 2022, όταν πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στην Τεχνόπολη το πρώτο Nevronas Festival
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory