![«Το Χαμόγελο του Παιδιού»: Δράσεις πρόληψης στα σχολεία του Δήμου Ανωγείων στο Ρέθυμνο](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
«Το Χαμόγελο του Παιδιού»: Δράσεις πρόληψης στα σχολεία του Δήμου Ανωγείων στο Ρέθυμνο
Στο πλαίσιο του Συμφώνου Συνεργασίας μεταξύ του Οργανισμού και του Δήμου Ανωγείων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του Συμφώνου Συνεργασίας μεταξύ του Οργανισμού και του Δήμου Ανωγείων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσφέρει για ακόμη μία φορά σε συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελλάδα επιλέγει "πράσινες" πληροφορίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαζί με την WIN HELLAS διοργανώνουν σεμινάρια με στόχο την αποτροπή του φαινομένου της παρενόχλησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναφορικά με τον μετασχηματισμό της σε μια εταιρεία τεχνολογίας, με όραμα το τέλος του τσιγάρου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πρόγραμμα κοινωνικής προσφοράς The Giant Heart, σε Ελλάδα και Λατινική Αμερική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του προγράμματος "Θάλασσες Χωρίς Πλαστικό”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροερχόμενη από υφαντουργικά υπολείμματα με πολλά νήματα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο να αναδείξουν τη σημασία της πρόληψης και της προφύλαξης των ατόμων που ζουν με αιμορροφιλία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Γήπεδο Ζωής γεννήθηκε με πρωτοβουλία και ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓεμίζει το νηστίσιμο και το Πασχαλινό τραπέζι για 125 συνανθρώπους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕγκαινιάζει το πρόγραμμα “A Smile For Every Woman” για να στηρίξει γυναίκες-θύματα βίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory