![METRO: Οι εργαζόμενοι ξεκίνησαν να γράφουν «Χιλιόμετρα Προσφοράς» το 2023](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
METRO: Οι εργαζόμενοι ξεκίνησαν να γράφουν «Χιλιόμετρα Προσφοράς» το 2023
Τρεις δρομικοί αγώνες όπου συμμετείχαν περισσότεροι από 550 εργαζόμενοι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρεις δρομικοί αγώνες όπου συμμετείχαν περισσότεροι από 550 εργαζόμενοι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιευρύνοντας περαιτέρω το πρόγραμμα EQUALL για μια κοινωνία ισότιμων ανθρώπων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπισήμανε στα πλαίσια του DEF ο Σπύρος Ράπτης, Γενικός Διευθυντής της Schneider Electric για Ελλάδα και Κύπρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από απόφαση του Κεντρικού Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΩς Royal Founding Patron του φορέα που έχει αναπτύξει τον δείκτη CR INDEX
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEίναι μια από τις 36 επιχειρήσεις «πρότυπα» που δημιουργούν τον Επιχειρηματικό Χάρτη της Βιώσιμης Ανάπτυξης στη Χώρα μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛαμβάνοντας για 8η συνεχή χρονιά την υψηλότερη βαθμολογία στο Sustainability Assessment Program της MindClick
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕντυπωσιακά τα αποτελέσματα από τη συνεργασία με τους οργανισμούς ΕΝΑΛΕΙΑ και Aegean Rebreath
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλοι οι δρομείς έλαβαν ρυζογκοφρέτες στον τερματισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠου πραγματοποιήθηκε τη Κυριακή 30 Απριλίου στην Θεσσαλονίκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα πλαίσια του DEF ανέδειξε το έργο της στην ανακύκλωση συσκευασιών & παρουσίασε τις θέσεις της σε θέματα κυκλικής οικονομίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Ακαδημία Βιωσιμότητας» - εκπαιδεύσεις ESG & Εγχειρίδιο Καταπολέμησης της Σεξουαλικής Παρενόχλησης και Βίας στην Εργασία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory