![Η Intrum υπογράφει τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Η Intrum υπογράφει τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Επιβεβαιώνει τον σεβασμό στις αρχές για ίσες ευκαιρίες και συμπερίληψη στο εργασιακό περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιβεβαιώνει τον σεβασμό στις αρχές για ίσες ευκαιρίες και συμπερίληψη στο εργασιακό περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκαταλέγεται στο 54% των καλύτερων εταιρειών του κλάδου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαδικτυακή Συνάντηση αφιερωμένη στις τέσσερις Γραμμές Βοήθειας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την στήριξη της ελληνικής κοινωνίας και οικογένειας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕργαζόμενοι της KPMG προχώρησαν σε δράση για την προστασία του περιβάλλοντος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEθελοντές επισκέφθηκαν 8 απομακρυσμένα νησιά με στόχο να προσφέρουν δωρεάν ιατρικές εξετάσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπόμενος σταθμός η Μεγαλόπολη στις 16-18 Ιουνίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά την πρόοδο που σημείωσε στον τομέα της βιωσιμότητας το 22, θέτει στόχο να είναι πιο φιλική για το κλίμα έως το 2030
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι μεταπτυχιακοί φοιτητές M.B.A εργάστηκαν σε project για το payzy by COSMOTE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια ένα μέλλον μηδενικών αποβλήτων ξεκινώντας από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο την ενεργοποίηση της τεχνολογικής κοινότητας για τη δημιουργία πρωτότυπων εφαρμογών κοινωνικής καινοτομίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο των Παγκόσμιων Ημερών της Μητέρας και του Πατέρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory