![S/M Χαλκιαδάκης: Συνεργασία με το ΟΠΑ για την εκπαίδευση των εργαζομένων τους](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
S/M Χαλκιαδάκης: Συνεργασία με το ΟΠΑ για την εκπαίδευση των εργαζομένων τους
20 στελέχη τους παρακολούθησαν σεμινάριο για τις απαιτήσεις των σύγχρονων εξελίξεων στο λιανεμπόριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ20 στελέχη τους παρακολούθησαν σεμινάριο για τις απαιτήσεις των σύγχρονων εξελίξεων στο λιανεμπόριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Μαρτίνο Φθιώτιδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την προσφορά ενός υψηλών προδιαγραφών αμαξίδιου, της εταιρείας HOYT (USA)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με τα My market για 2η συνεχόμενη χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Σάββατο 27 Μαΐου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων γυναικών στον χώρο του STEM
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πρεσβευτές κορυφαίους αθλητές όπως ο Γιάννης Αντετοκούνμπο και ο Κώστας Τσιμίκας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒασισμένη σε πραγματικά περιστατικά Ενδοσχολικής Βίας που έχουν αναφερθεί από μαθητές/τριες, στην Εθνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι επιλεγμένοι φορείς που θα διεκδικήσουν το 1.000.000€
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO φιλανθρωπικός αγώνας πραγματοποιήθηκε για 7η συνεχή χρονιά στην Αθήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μια πανελλαδική επταήμερη σκυταλοδρομία εθελοντικών περιβαλλοντικών δράσεων για μαθητές - εθελοντές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιασφαλίζει την ισότητα, τη διαφορετικότητα και την ενσωμάτωση στο εργασιακό περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory