Pfizer Hellas: Χορηγός της Ομάδας Αιγαίου για 10η χρονιά
Υποστηρίζοντας τον 29ο Διάπλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποστηρίζοντας τον 29ο Διάπλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με τα My market καλύπτει το κόστος των γευμάτων για τα παιδιά του Οργανισμού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH εταιρία αξιολογήθηκε και διακρίθηκε για πρώτη φορά από τον φορέα Great Place to Work Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαζί με τον Δ. Αθηναίων στο πλαίσιο του προγράμματος «Υιοθέτησε την πόλη σου»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε εκπαιδευτικό περιεχόμενο για την ψυχική υγεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαράλληλα υποστηρίζει τη νέα καλλιτεχνική πλατφόρμα “grape” για την προβολή Ελλήνων δημιουργών στο εξωτερικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ενέργεια εντάσσεται στο Πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτελέχη της Tetra Pak, της Ελληνικής Εταιρίας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης και της LM Eco συζητούν για την ανακύκλωση και την κυκλική οικονομία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥλοποίησε μια σειρά από πρωτοβουλίες ευαισθητοποίησης, ενημερωτικές δράσεις και πρακτικές για την ανάδειξη της σημασίας των ίσων ευκαιριών στη διαμόρφωση ενός σύγχρονου, δίκαιου και αξιοκρατικού περιβάλλοντος εργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαραμένοντας πιστή στη φιλοσοφία της για ίσες ευκαιρίες και δυνατότητες εξέλιξης στον εργασιακό τομέα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥλοποιείται από το 2014 από «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο τη μείωση του ψηφιακού χάσματος μεταξύ των φύλων και την ισότητα ευκαιριών στον κλάδο της τεχνολογίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory