«Το Χαμόγελο του Παιδιού»: 1.993 δωρεάν προληπτικές ιατρικές εξετάσεις σε παιδιά
Κατά τον μήνα Μάιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατά τον μήνα Μάιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη εκπονήθηκε από το Κέντρο Αειφορίας CSE και τα αποτελέσματά της επαληθεύτηκαν από τον οργανισμό First Climate
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 3η συνεχή χρονιά σύμφωνα με την έρευνα Randstad Employer Brand (REBR)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαπαστράτος, ΙΟΝ και Aegean Airlines φιγουράρουν στην κορυφή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό 9/6/23 έως και 11/6/23 και ώρες 18:00 - 22:00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο την ενημέρωση και την πρόληψη πτώσεων και τραυματισμών στο σπίτι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα εντάσσεται στην παγκόσμια στρατηγική “Beyond Zero” της TOYOTA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Κυριακή 11 Ιουνίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη δωρεά ειδών ένδυσης από το brand του Κώστα Τσιμίκα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 7, 8 και 9 Ιουνίου, στις 16:00 μέσω της εκπομπής «Της Ζαρίφης το πανηγύρι»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την προβολή ενημερωτικών videos στις διαφημιστικές πινακίδες της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτοχευμένες δράσεις καθαρισμού σε Γύθειο, Μονεμβασιά, Αμοργό, Κέρκυρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory