ΖΑΓΟΡΙ: Χορηγός στον φιλανθρωπικό αγώνα “No Finish Line Athens 2023”
Ενυδάτωσε αθλητές και εθελοντές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνυδάτωσε αθλητές και εθελοντές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατακτώντας την βαθμίδα Prime Status από τον οργανισμό ISS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εν λόγω διάκριση δόθηκε από την TÜV AUSTRIA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνεργασία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) της ελίν, «ώθηση»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού αναφορικά με την ανακύκλωση και την κυκλική οικονομία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜάλιστα με την υλοποίηση του προγράμματος "Δομές Ευθύνης" εστιάζει ως επί το πλείστων στο περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του έργου ARiSE της Στρατηγικής Σύμπραξης Erasmus+ για την Σχολική Εκπαίδευση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμπαραγωγή του ΟΗΕ, του Πρακτορείου Reuters και της ΕΛΟΠΥ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠιστός στη δέσμευση για τη δημιουργία μιας εταιρικής κουλτούρας που ασπάζεται και προάγει τις αξίες της Διαφορετικότητας, της Ισότητας και της Συμπερίληψης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με το ΣΔΑΔΕ και με την υποστήριξη του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κοτόπουλο ελεύθερης βοσκής επαναλανσάρεται σε υψηλής προστασίας συσκευασία, 100% φιλική ως προς το περιβάλλον, 100% ανακυκλώσιμη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτους δείκτες FTSE4Good και Vigeo-Eiris 120
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory