Νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Κέντρου Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer (CDI)
Το «Univators: Skilling Future Digital Innovators» προσφέρει σε φοιτητές εφόδια και ευκαιρίες για σύνδεση με την αγορά εργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο «Univators: Skilling Future Digital Innovators» προσφέρει σε φοιτητές εφόδια και ευκαιρίες για σύνδεση με την αγορά εργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 3η συνεχόμενη χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ταλαντούχος ηθοποιός γίνεται μέρος της εθελοντικής ομάδας του Dixan για ένα πιο καθαρό και βιώσιμο κόσμο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι ειπώθηκε στην ετήσια Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου για τη βιώσιμη ανάπτυξη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη φάση του 3x3 Schools powered by ΔΕΗ ολοκληρώθηκε με επιτυχία σε 11 πόλεις της χώρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιοργανώνει μία ημέρα αφιερωμένη στα παιδιά γεμάτη παιχνίδι και θρεπτικά σνακ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωτοβουλίες για την ενδυνάμωση της κοινωνίας και των ασθενών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την δημιουργία των πιο πρόσφατων σε Μαρούσι, Περιστέρι και Βύρωνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό ακτές της Θεσσαλονίκης και της Αττικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ταινία αποτυπώνει τις προκλήσεις που βιώνουν οι ασθενείς με σπάνια νοσήματα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία ενώνει τις δυνάμεις της με την Πρωτοβουλία ZERO HERO για το περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπεκτείνει την τοποθέτηση φωτοβολταϊκών συστημάτων και σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης στις εγκαταστάσεις της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory